Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Is dit nou 1 vraag of zijn het er 2?
Hoe je een apk kunt installeren: download uit de market een file explorer,bijvoorbeeld es.
Hiermee kan je de apk opzoeken en installeren.
Rsdf430;124490Het waren er per ongeluk toch twee:p ; goed gezien. FIle-explorer had ik al gedownload (Astro). Maar helaas
Is dit nou 1 vraag of zijn het er 2?
Hoe je een apk kunt installeren: download uit de market een file explorer,bijvoorbeeld es.
Hiermee kan je de apk opzoeken en installeren.
Welcome M . Ga in Astro naar sd kaart en dan naar de folder waar het bestand in zit. Die kun je dus van tevoren opzoeken in je windows en daar eventueel een andere map maken die je makkelijk terug kunt vinden in Astro.
rephaia;124547Thanks. had inmiddels het bestand in de root van de sd card geplaatst, maar het apk bestand heb ik nog niet aan de praat. Ah, hou wel van dingen ontdekken :-)
Welcome M . Ga in Astro naar sd kaart en dan naar de folder waar het bestand in zit. Die kun je dus van tevoren opzoeken in je windows en daar eventueel een andere map maken die je makkelijk terug kunt vinden in Astro.
Vergeet even niet het vinkje aan te klikken bij instellingen voor “installatie van onbekende bronnen” (menu -> instellingen ->applicaties)
Sommige SD-kaarten leveren problemen omdat LG de ingebouwde geheugen ook als SD heeft benoemd.
Je moet tevens altijd de toestel uitzetten voordat je de sd-kaart er-in of er-uit doet (zie handleiding).
Mocht dat niet werken zou je een ander file explorer kunnen proberen. (Op XDA was verteld dat Astro niet zo goed op de 2X werkt)
Succes.
Hallo ben nieuw hier en ook nieuw met Android.
Ik heb een vraag over de p990. Ik heb er een 8gb sd card inzitten daarop staat een apk bestandje.
Nu zie ik dat bestandje wel via de windows verkenner, maar kan hem niet vinden via mijn telefoon zelf. Toch ‘weet’ het toestel dat er een 8gb card aanwezig is.
Andere vraag: hoe installeer ik zo apk bestand?
alvast bedankt voor het antwoorden op vragen van deze Android-noob:confused::confused: