Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Google is your friend. Maar Ebay ook. ;-) Zoek maar eens en ik weet zeker dat je een hoop zult vinden:
http://www.ebay.nl
Of www.bol.com
Zelf heb ik het gewoon bij de phonehouse gehaaldmaar die is niet van rubber
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom
redmaner;128472
Of bol.com | de grootste mediawinkel van Nederland | Welkom
Zelf heb ik het gewoon bij de phonehouse gehaald/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> maar die is niet van rubber
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Samsung;128492Dat is waar maar wij hollanders zijn ook altijd ongeduldig dus bol.com of winkel is dan weer sneller
Kan ook inderdaad, alleen wij Hollanders kijken ook graag naar de prijs. ;-) Dan is ebay wel wat voordeliger…
Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom
kijk op Smartphoneshop.nl - smartphones en alle smartphone-accessoires., die verkopen hoesjes die uitermate geschikt zijn voor de LG, heb zelf ook de Valenta black gekocht.
Je kunt ook eens in de Androidworld shop kijken?
LG Optimus 2x Speed P990 accessoires - Androidworld
Uhmmmm…. Android?
Ik heb een case voor mijn toestel bij Media Markt gekocht:
Valenta Arezzo Black XXLarge Unichip voor 24,99 euro.
Het past in de eerste instantie bijna, maar het kan na aantal keren instoppen wel normaal passen.
Ik heb mijn hoesje voor LG 2x p990 bij MyTrendyPhone.nl gekocht. Heb er inmiddels ook andere hoesjes voor andere toestellen gekocht. Goede service en supersnel in huis.
wie weet toevallig waar je een case ken bestellen voor me lg zoals deze Marktplaats.nl > rubber case voor LG Optimus 2x - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Hoesjes en Frontjes die link ik denk dat het niet betrouwbaar is
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" /> hopelijk ken iemand me helpen.