Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Misschien even laten weten welke je geprobeerd hebt?
Ikzelf gebruik 3G watchdog en doet het prima en heeft widgets.
data counter widget, je kan er bv 2 op je desktopp zetten, 1 met de data per dag, de andere met de maand totalen. werkt goed, laat voor alles het verbruik zien : wifi, 3G en thethering
Ik gebruik ook 3G Watchdog, Dodol PhoneUsage en Call Meter NG alleen bij de laatste 2 berekent ie helemaal geen data. Normaal gebruik ik alleen Dodol en heb die andere 2 erop gezet om te testen.
Ondanks dat zoiets niet op een android forum thuis hoort, ga ik het toch vragen. Weet iemand of er zoiets ook voor Blackberry bestaat..? Weinig kans denk ik. Haha.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Ik ga 3g watchdog proberen, bedankt voor het advies. Ik heb er meerdere geprobeerd maar ook weer verwijderd. Kan dus niet zeggen welke het waren!
Ik heb zelf net NetSentry erop, voorheen gebruikte ik Netcounter op mijn galaxy s.
Alleen Netcounter werkt niet op de LG
Heeft iemand al een data counter gevonden die werkt? Het liefst in een widget vorm voor op de desktop? Ik heb er nu a 4 geprobeerd maar geen van allen schijnt te werken op deze telefoon.