Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

BMB

BMB

• Lid sinds 04 april 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 4 april 2011
  • 19:46

Omdat ik mijn Gmail account eigenlijk alleen als spam-adres gebruik heb ik deze na de installatie meteen verwijderd. Ik ben helemaal nieuw met Android en heb mijn Hotmail-adres ingesteld als e-mailaccount.

De eerste dag deed hij het prima, maar na een paar uur kreeg ik een melding dat het niet kon updaten omdat er mogelijk te vaak geprobeerd werd contact te maken met de hotmail-server (weet niet meer precies wat hij aangaf). Als ik toen bij de aanmeldinstellingen opnieuw op opslaan drukte ging het goed en kreeg ik nieuwe mails binnen. Deze melding kreeg ik echter steeds vaker totdat het opnieuw opslaan van de aanmeldinstellingen niet meer werkte en ik helemaal geen mailtjes meer binnen kon krijgen…

Heb toen geprobeerd het e-mailaccount te verwijderen maar dit gaat ook niet. Hij vraagt eerst om een bevestiging als ik op “wissen” druk, dan geef ik deze bevestiging en komt er te staan: fout bij wissen.

Hoop dat iemand hier mij kan helpen, heb geen zin om de telefoon een harde reset te geven!

Bewerkt (4 april 2011 19:46)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.