Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

siccoxx

siccoxx

• Lid sinds 06 april 2011
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 16:32

Goedenmiddag, en hallo aangezien ik hier nieuw ben!

Ik heb sins gister ook mijn Lg optimus 2x binnen. Nou was ik gisteravond aan het rond snuffelen op de market, en dacht een zaklamp gedownload te hebben, maar het was een lcd zaklamp. Uiteindelijk ben ik die zaklamp nog dankbaar ook, want nu ben ik er achter dat ik een dode pixel in me scherm heb zitten. Maar hij is alleen zichtbaar met donker beeld, ik heb ook al een pixel herstel programmatje gebruikt maar heeft niet geholpen. Baal natuurlijk als een stekker want heb net alles ingesteld.

Maar, een vriend van mij werkt bij Media Markt, en hij zei dat er ook al een x aantal toestellen zijn terug gebracht met dode pixels, nou was mijn vraag hebben jullie hier ook last van ( gehad ) ? Of is dit een bekend probleem ?

Alvast bedanktt!

Bewerkt (6 april 2011 16:32)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 6 april 2011
  • 17:30

Zou natuurlijk een productiefout kunnen zijn. Maar het kan ook tijdelijk zijn.
Ik heb op mijn laptop ook een tijdje een dode pixel gehad, maar die was na een maandje of 2 gewoon verdwenen.

Maar welke kleur heeft je dode pixel? Want aan je bericht te zien lijkt het alsof hij wit is( is alleen zichtbaar op donker scherm) en dan is het geen dode pixel maar eentje die “stuck” is. En die pixels komen bijna altijd wel weer tot leven.

Bewerkt (6 april 2011 17:30)
siccoxx

siccoxx

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 17:33

Dankje voor je antwoord, ja zou hij weer tot leven komen? ik heb er namelijk niet heel veel last van, maar had al wel de vip service gebelt. dus die ga ik dan maar weer afbellen. maar tevens heb ik nu de laatste 10 minuten nog een probleem, mijn telefoon start echt om de 2 minuten opnieuw op ik wordt er helemaal gek van…

Bewerkt (6 april 2011 17:33)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 6 april 2011
  • 17:38

Het is mogelijk dat hij opnieuw tot leven komt, als hij zwart is dan is die kans 30% en een andere kleur is die kans iets van 90%. Maar ja, dat kan natuurlijk ook nog 2 maanden duren.
Dat je telefoon zo vaak opnieuw opstart hoort niet, en is een softwarefout. Daar zou ik wel even contact opnemen met klantenservice, misschien dat dat vaker voorkomt bij de LG optimus 2x en dat ze al weten waar de fout zit

Bewerkt (6 april 2011 17:38)
siccoxx

siccoxx

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 18:10

Ben blij datje reageerd, ik zal idd morgen even kijken of ze een fatsoenlijk nieuw toestel leveren zonder stuck pixels. Ik heb nu al een afspraak staan! Heel raar, me telefoon had ik gewoon op lock staan en toen wou ik hem weer gebruiken, toen starte hij meteen opnieuw op.. Dit komt nu niet meer voor trouwens.

Tevens ben ik ook niet helemaal tevreden met de batterij, ik heb gister helemaal leeg laten lopen, en vanacht aan de oplader gehad, vanochtend rond een uurtje of 8 van de lader afgehaalt. en kon hem om half 2 weer aan de lader doen omdat hij leeg was.. heb eigenlijk niet heel veel gespeeld met de telefoon, even in de bus angry birds gespeeld, en natuurlijk even hyves ect.

Heeft iemand anders het zelfde probleem?

grt

Bewerkt (6 april 2011 18:10)
Paul_D

Paul_D

• Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 18:27

In je menu onder instellingen/accounts, even de achtergrond informatie uit checken. Dit scheelt enorm op je batterij. Alleen market vraagt erom, dus dan even aanzetten.

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Bewerkt (6 april 2011 18:27)
siccoxx

siccoxx

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 19:30

Dankje paul , nog meer suggesties waardoor de batterij een langere levensduur heeft? Dan zijn die van harte welkom

Bewerkt (6 april 2011 19:30)
marinesjeng

marinesjeng

• Lid sinds 01 oktober 2009
  • Berichten 216
  • Reputatie 20
  • 7 april 2011
  • 11:28

Wifi uitzetten als je van huis gaat, anders blijft ie zoeken naar verbindingen…

Bewerkt (7 april 2011 11:28)

HTC One M8 - S-OFF - Super CID - OS: converted to GPE 6.0 H10

siccoxx

siccoxx

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 7 april 2011
  • 11:39

Nou jongens, hier een geweldig verhaal, Gister voor die stuck pixel de vip service gebeld, nou vandaag zouden ze een nieuw toestel komen brengen. Hij haalt het toestel uit het doosje, zie ik meteen dat er voor geen beschermfolie meer zit, dus ik vreeste al voor het ergste. Dus ik doe de telefoon aan, installeer pixeltester wat blijkt, nu heb ik inplaats van een stuck pixel een echte dode pixel, gewoon een heel miniscul zwart puntje. en daar blijft het niet bij, aan de linkerkant van me scherm zit ook al een kras.

Dus ik ga vrolijk LG weer bellen en eis dit keer een heel nieuw toestel.

Bewerkt (7 april 2011 11:39)
de1v3c1o

de1v3c1o

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 7 april 2011
  • 14:26

Nog geen last van dode pixels gehad, wel dat me toestel om de haverklap uit valt :S, dan moet ik de batterij eruit halen, een start ie weer opnieuw op.

Bewerkt (7 april 2011 14:26)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.