Dat probleem had ik ook met het vorige toestel.. Heel heel vervelend. Ik heb nu vandaag een ander toestel met nog wat mankementen gekregen ( zie post hierboven ). Maar deze heeft het nog niet. Ik hoop dat ik morgen een compleet nieuw toestel krijg.
een vriend van me heeft de telefoon al op 2 x 1,5 ghz gehad zei hij, weet niet met welke rom maar dat ga ik eens heel snel vragen
Bewerkt (7 april 2011 15:25)
@ de1v3c1o Dat probleem had ik ook met het vorige toestel.. Heel heel vervelend. Ik heb nu vandaag een ander toestel met nog wat mankementen gekregen ( zie post hierboven ). Maar deze heeft het nog niet. Ik hoop dat ik morgen een compleet nieuw toestel krijg. een vriend van me heeft de telefoon al op 2 x 1,5 ghz gehad zei hij, weet niet met welke rom maar dat ga ik eens heel snel vragen :D
@ de1v3c1o

Dat probleem had ik ook met het vorige toestel.. Heel heel vervelend. Ik heb nu vandaag een ander toestel met nog wat mankementen gekregen ( zie post hierboven ). Maar deze heeft het nog niet. Ik hoop dat ik morgen een compleet nieuw toestel krijg.
een vriend van me heeft de telefoon al op 2 x 1,5 ghz gehad zei hij, weet niet met welke rom maar dat ga ik eens heel snel vragen