Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Staat het continu in de balk of af en toe?
Uruz;132997continu. het staat helemaal niet uit.
Staat het continu in de balk of af en toe?
Werkt het synchroniseren wel goed? Als je op je computer een nieuwe mail leest kun je dan gelijk op je toestel zien dat het bericht gelezen is?
Uruz;133027Automatisch synchroniseren is uitgeschakeld, maar door handmatig werkt het nog wel goed.
Werkt het synchroniseren wel goed? Als je op je computer een nieuwe mail leest kun je dan gelijk op je toestel zien dat het bericht gelezen is?
Als mijn data verbinding wegvalt dan blijft dat icoontje soms ook een hele tijd staan. Het lijkt haast dat je toestel in opdracht van Gmail of een andere app dan verbinding probeert te maken maar dat dat niet lukt omdat het automatisch synchroniseren dan uitstaat. Die pogingen alleen al kunnen veel stroom vreten.
Probeer het automatisch synchroniseren eens aan te zetten en kijken of het icoontje dan weggaat. Als dat het geval is kun je in de instellingen de verschillende synchronisatie frequenties laag zetten (om de 4 uur of zo).
Uruz;133166Bij de instellingen van Accounts en synchronisatie zag ik bij google, dat “Picasa Web Albums syncroniseren” niet goed werkt, aangezien oudere datum en icoon met een witte waarschuwingsteken op rode rechthoekje. Is dat dit probleem?
Als mijn data verbinding wegvalt dan blijft dat icoontje soms ook een hele tijd staan. Het lijkt haast dat je toestel in opdracht van Gmail of een andere app dan verbinding probeert te maken maar dat dat niet lukt omdat het automatisch synchroniseren dan uitstaat. Die pogingen alleen al kunnen veel stroom vreten.
Probeer het automatisch synchroniseren eens aan te zetten en kijken of het icoontje dan weggaat. Als dat het geval is kun je in de instellingen de verschillende synchronisatie frequenties laag zetten (om de 4 uur of zo).
Als het niet is opgelost kun je mischien die picasa app opnieuw instaleren, als het wel is opgelost, laat je het dan even weten?
Uruz;133179ik heb alleen picasa (account via google/gmail) in webbased. niet het programma. Wat moet ik doen met de syncronisatie van picasa?
Als het niet is opgelost kun je mischien die picasa app opnieuw instaleren, als het wel is opgelost, laat je het dan even weten?
huijaa;133175Ik heb dat daar niet staan, het kan dus een LG schil ding zijn of je hebt toch een Picasa toepassing ergens gedouwnload.
Bij de instellingen van Accounts en synchronisatie zag ik bij google, dat “Picasa Web Albums syncroniseren” niet goed werkt
In mijn mobiel staat het symbool voor de syncronisatie-symbool aan in de statusbalk.
(deze symbool heeft twee cirkelende pijlen)
Waarschijnlijk heb ik er last van, omdat er veel meer geslurp is van de batterij dan die van mijn vorige toestel.
Hoe moet ik deze symbool uitdoen van de statusbalk?
ps. volgens PowerTutor is de “systeem” met dezelfde symbool een boosdoener voor de batterijslurper.