Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb zelf niets van picasa op mijn telefoon staan, ik denk dat het dan een functie is die LG in z'n schil heeft zitten. Ik weet dan ook niet hoe het geinstaleerd is bij jouw, Sorry ik heb geen ideeën meer
Het enige wat ik kan bedenken is dat het een foutje is in de software of de instellingen, maar dat ziet er zo tehoren bij LG anders uit dan bij HTC.
Ik hoop dat een ander je verder kan helpen.
P.S. Als bij mij echt iets verkeerd gaat sluit ik het toestel altijd af, haal de batterij er een keer uit en start hem weer op. Dat helpt heel af en toe.
waar kan je dat doen in kan het niet vinden. Ik bedoel dus de sync om de 4 uur zetten.
Ik heb misschien nog een laatste idee,
Ga na je home scherm, druk het scherm in, en dan plaats een wiget, en dan zet je energiebeheer er neer. Ik heb het zelf ook en daaar kan je onderandere het sync uitzetten, ik weet niet of ik nou iets doms zeg maar ik kwam het toevallig tegen.
@ ansje
Ga vanaf je thuis scherm naar menu>instellingen>accounts en synchronisatie bij accounts beheren kun je bijvoorbeeld je (niet google) email account aanraken en dan krijg je een scherm waar je het updaterooster kan instellen.
Per type account werkt het iets anders, bij google kun je het niet instellen maar bij “facebook voor HTC sence” (als je een HCT hebt natuurlijk) en veel andere accounts wel.
Er zit ook een app voor lg suite in. Deze heeft ook een symbool dat er uit ziet als een sync symbool.weet niet of dit bij jou zo is, maar altijd het proberen waard.is uit te zetten in applicatie beheer.
Sent from my Optimus 2X Speed, using Tapatalk
Als je nou gewoon fabrieksinstellingen doet?
Misschien blijft de software gewoon haken (beschadiging).
siccoxx;133894
Ik heb misschien nog een laatste idee,
Ga na je home scherm, druk het scherm in, en dan plaats een wiget, en dan zet je energiebeheer er neer. Ik heb het zelf ook en daaar kan je onderandere het sync uitzetten, ik weet niet of ik nou iets doms zeg maar ik kwam het toevallig tegen.
Paul D;134199
Er zit ook een app voor lg suite in. Deze heeft ook een symbool dat er uit ziet als een sync symbool.weet niet of dit bij jou zo is, maar altijd het proberen waard.is uit te zetten in applicatie beheer.
de1v3c1o;134242
Als je nou gewoon fabrieksinstellingen doet?
Misschien blijft de software gewoon haken (beschadiging).
Uruz;133718
Ik heb zelf niets van picasa op mijn telefoon staan, ik denk dat het dan een functie is die LG in z'n schil heeft zitten. Ik weet dan ook niet hoe het geinstaleerd is bij jouw, Sorry ik heb geen ideeën meer/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />
Het enige wat ik kan bedenken is dat het een foutje is in de software of de instellingen, maar dat ziet er zo tehoren bij LG anders uit dan bij HTC.
Ik hoop dat een ander je verder kan helpen.
P.S. Als bij mij echt iets verkeerd gaat sluit ik het toestel altijd af, haal de batterij er een keer uit en start hem weer op. Dat helpt heel af en toe.
Ik begrijp er niets van waarom de syncronisatie-symbool aanblijft. Alleen “Picasa Web Albums synchroniseren” met een vast oude datum blijft weergegeven met een foutief melding. Moet ik aan het PC-programma Picasa of aan webbased programma Picasa? Ik heb Picasa programma niet als android-applicatie.