Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
En wat voor informatie zet je dan precies uit?
Het heeft te maken met het ontvangen en synchroniseren van gegevens. de telefoon geeft ook zelf een melding als je deze uitschakelt, dat het acculading bespaart door het verlagen van gegevens gebruik. Een programma als Android Market maakt er gebruik van en geeft dan ook zelf aan dat je het in moet schakelen voor gebruik.
zie hiervoor ook blz 89 v/d gebruikershandleiding: ongeacht of je een applicatie op dat moment gebruikt kan data op de achtergrond gesynchroniseerd worden.
Bedankt ik heb het ook gedaan hoop dat het helpt
ik gebruik PowerTutor, een handig applicatie om te monitoren welke programma hoeveel energieverbruik neemt.
Het scheelt echt de wereld. Normaal loopt mijn batterij 25 tot 30% terug gedurende de nacht nu maar 8%.
Zelfs zonder dit haal ik het 1.5 dag met normaal gebruik..,
juicedefender Ftw
Sent from my LG-P990 using Tapatalk
En welke moet je dan uitschakelen???De achtergrondgegevens of de achtergrond-synchronisatie???
Ik heb ze zelf allebij uitstaan, maar gaat hoofdzakelijk om de achtergrond gegevens.deze blijft syncen op de achtergrond.
Sent from my Optimus 2X Speed, using Tapatalk
Ik zie veel voorbijkomen dat de batterij snel leeg is.
Bij mij was de batterij extreem snel leeg. Na veel speur werk kwam ik erachter dat er een functie achtergrondinformatie in het menu te vinden is. Als je deze uitzet, gaat de batterij veel langer mee. Je vind deze functie in de instellingen. Instellingen/acounts
Ik hoop dat dit voor jullie ook werkt.
Sent from my Optimus 2X Speed, using Tapatalk