Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
eind april. die is nieuw voor mij. ??
Ik heb ook ergens iets gelezen over ‘in de zomer’.. Feit is, het duurt nog wel een maandje, als we pech hebben nog langer. Ben zelf wel benieuwd naar Gingerbread! Kan niet wachten op de prestaties die Gingerbread custom ROMs gaan brengen hehe.
dat was het eerste bericht nu mei. dat is het laatste maar aprill wordt nu ook genoemd maar dat geloof ik niet echt dat andriod 2.3 moet komen is duidelijk omdat er mensen zijn die toch wat problemen hebben met de optimus 2x. maar of het een hardware probleem is durf ik niet te zeggen. bij mij was het wel met 1 toestel echt super heet en uitgaan. was ik aan het bellen. nog geen 1 minuut en boef uit. wel 6keer gebeurd. en nu heb ik een goeie. ik hoop dat hij snel gaat uitkomen. vandaag is die voor galaxi s officieel uitgekomen. de andriod 2.3
Ik vind het gewoon niet normaal dat het zo allemaal belachelijk lang duurt, ze hebben er verdorie in het verleden een hele afdeling voor, voor software, toen Android er nog niet was, toen moesten ze ook hun eigen besturingssysteem toepassen.
ik vindt het ook vervelend. xda vroeg het ook al aan LG ze willen geen datum noemen. kan 2 dingen betekenen. of we krijg 2.3 of we gaan naar 2.4. of honeycomp 3.0 die ondersteund dual core of dat LG sloom is. het laatste wat ik weet is dat LG hem wel heeft klaar liggen. maar dat hij nog niet online is.van de klanten service gehoord.
smoking;138983
ik vindt het ook vervelend. xda vroeg het ook al aan LG ze willen geen datum noemen. kan 2 dingen betekenen. of we krijg 2.3 of we gaan naar 2.4. of honeycomp 3.0 die ondersteund dual core of dat LG sloom is. het laatste wat ik weet is dat LG hem wel heeft klaar liggen. maar dat hij nog niet online is.van de klanten service gehoord.
Zal wel geen prioriteit hebben inderdaad, maar zou het wel moeten zijn!
Hopelijk doen ze dan gelijk iets aan die vreselijke LG Skin hehe.. Toen ik het icoontje van ‘SMS’ zag (een tekstwolkje met een smilie?) ging er iets dood in mij
Ik denk zelf ook dat Gingerbread al wel af is, of in elk geval bijna klaar, maar het zal wel weer met marketing te maken hebben om hem nog niet te releasen..
wgspoelstra;139288
Zal wel geen prioriteit hebben inderdaad, maar zou het wel moeten zijn!
Hopelijk doen ze dan gelijk iets aan die vreselijke LG Skin hehe.. Toen ik het icoontje van ‘SMS’ zag (een tekstwolkje met een smilie?) ging er iets dood in mij
Ik denk zelf ook dat Gingerbread al wel af is, of in elk geval bijna klaar, maar het zal wel weer met marketing te maken hebben om hem nog niet te releasen..
beste mensen kom gingerbread andriod 2.3 half mei las het op internet zie link.
update link was niet duidelijk. nu wel http://translate.google.nl/translate?js=n&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=da&tl=nl&u=http%3A%2F%2Fwww.mobilsiden.dk%2Fnyheder%2Flg-optimus-2x-er-en-massiv-succes%2Clid.15280%2F
denemarken orginele link. http://www.mobilsiden.dk/nyheder/lg-optimus-2x-er-en-massiv-succes,lid.15280/