Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dankzij advanced task killer geen last van gehadHeb je al gecontroleerd wat je geheugen is? hoeveel?
intern telefoon geheugen 1,2 gb / intern geheugen 5,51 wwaarvan 4,18 beschikbaar/microsd 7,8 waarvan 3,85 beschikbaar
ben nu linpack voor android aan het downen om een benchmark te kunnen doen.
MFLOPS: 36.866
Time: 2.27 secpnds
Norm res: 5,68
Preciosion: 2.2204460…..etc
iemand die hier iets mee kan?
pack;140352Wat is de bron van deze gegevens?
MFLOPS: 36.866
Time: 2.27 secpnds
Norm res: 5,68
Preciosion: 2.2204460…..etc
iemand die hier iets mee kan?
Bron is linpack, kreeg ik ervoor toen ik benchmark intoetstegeen idee wat deze gegevens zijn btw
ram geheugen, as ik naar istelingen allicaties en dan open bestanden gaat staat eronder een bak…daar staat “overig 49mb in 6” vrij 124mb + 103mb in 22
Quadrant is een veelgebruikt benchmarkprogramma… probeer die eens?
Sent from my LG-P990 using Tapatalk
Uhmmmm…. Android?
ik heb die quadrant erop gezet…die runt dan en vraagt om het te posten op het internet a;s resultaat zit ik er boven alles uit maar heb geen toegang tot een rapportje ofzo..welke gegevens moet ik dan posten om te vergelijken?
@Pack de scoreje ziet als goed is een grafiek, met verschillende scores, dan moet je goed kijken, want de jouwe hoort er ook bij te staan.
Gebruik smartbench 2011, die ondersteund dualcore beter en zo zal je een beter score krijgen.
Ik heb rond 2800.
Hij lijkt langzamer te worden? Speel angry birds normaal gesproken altijd vlekkeloos en nu lagged (hangt) hij voortdurend. Heb inmiddels al ale onnodige apps gekilled.opnieuw opgestart etc maar het mag niet baten…iemand dezelfde problemen?