Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

smoking

smoking

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 22 april 2011
  • 20:43

nou jij hebt HTC desire of dat zo goed. is LG heeft zeker bewezen een nieuwe weg in te slaan. ik heb toevallig ook een tv van LG als of dat zo prut is. nou nee je hebt niet eens die optimus 2x probeer het uit zal ik zeggen ik ben voorderest super tevreden met me LG. er zijn altijd kleine dingetjes dat is met iedere telefoon zo. dus dat het met elke lg zo is totaal niet waar. -_-

Bewerkt (22 april 2011 20:43)
Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 23 april 2011
  • 00:06

Source NVIDIA? Dat moet dan wel erg betrouwbaar zijn, nietwaar? Een beetje het niveau: “Wij van wc-eend adviseren wc-eend”.

Maar voor jouw gemoedsrust: ik heb helemaal (bijna) niets tegen LG en ook niet tegen die Nvidia tegra 2.
In mijn vorige post staat die “precies” een beetje raar maar dat was eigenlijk bedoeld naar een posting een aantal plaatsen daar boven. Dus niet op die post over de LG schil. My bad.

Groeten…

PS: de shift toets kapot? Oh nee, HTC en LG typ je wel met hoofdletters.

Bewerkt (23 april 2011 00:06)
smoking

smoking

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 23 april 2011
  • 00:34

sorry hoor ik vindt jou opmerking miet echt grappig. iedere merk heeft een bad start gemaakt QTEK is ook HTC top nee bagger. en nu maken ze ook goeie foons net als LG. maar dit gaat nergens meer over dingen afkraken. LG is gewoon harstike top. geen klachten en kleine bugs maar die zijn wel weg met andriod 2.3. HTC heeft camera bug red pixel die zal ook weg zijn met 2.3. :p

Bewerkt (23 april 2011 00:34)
Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 23 april 2011
  • 01:16

Er zat ook geen grap in mijn post. Dat heb je dus helemaal goed gelezen. Dat lijkt echter ook het enige dat je gelezen hebt. Loat goan. Ik ben er klaar mee.

Groeten…

Bewerkt (23 april 2011 01:16)
de1v3c1o

de1v3c1o

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 23 april 2011
  • 11:04

Kwabbernoot;143537
Source NVIDIA? Dat moet dan wel erg betrouwbaar zijn, nietwaar? Een beetje het niveau: “Wij van wc-eend adviseren wc-eend”.

Maar voor jouw gemoedsrust: ik heb helemaal (bijna) niets tegen LG en ook niet tegen die Nvidia tegra 2.
In mijn vorige post staat die “precies” een beetje raar maar dat was eigenlijk bedoeld naar een posting een aantal plaatsen daar boven. Dus niet op die post over de LG schil. My bad.

Groeten…

PS: de shift toets kapot? Oh nee, HTC en LG typ je wel met hoofdletters.

Met je eerste alinea sluit ik me op aan, ik vind altijd dat zoiets gemeten moet worden door onafhankelijke partijen.

Bewerkt (23 april 2011 11:04)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.