Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

nサn_

nサn_

• Lid sinds 24 oktober 2010
  • Berichten 179
  • Reputatie 0
  • 25 april 2011
  • 18:13

Heeft iemand al gebruik gemaakt van de VIP service van LG. Vind mijn telefoon naar mijn smaak soms te traag lopen en loopt te vaak vast. Daarom wil ik proberen om hem om te ruilen, maar na wat rond pluizen blijkt dat sommigen gewoon een gebruikte telefoon terug krijgen. Sinds ik best goed op mn telefoon pas heb ik nog geen krasjes etc zelfs het plastic op de voor en achterkant heb ik er nog op zitten. Als ik een gebruikte telefoon terug krijg ga ik erop achteruit ipv vooruit. Dus enige ervaringen?

Bewerkt (25 april 2011 18:13)
smoking

smoking

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 25 april 2011
  • 18:25

ik heb gebruik gemaakt van de vipservice. ik kreeg gewoon een nieuwe. kijk het altijd na. die man neem gewoon de tijd met omwisselen.
binnen 24uur :p

Bewerkt (25 april 2011 18:25)
Rimski

Rimski

• Lid sinds 31 augustus 2009
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2011
  • 16:36

Ik heb gisteren de LG VIP-service gebeld. Mijn Optimus 2X Speed valt zo nu en dan spontaan uit en bleef ook stevig hangen in het booten. Factory reset en toen ging het wel weer. Ik zou teruggebeld worden om een afspraak te maken voor het omruilen, wat dus niet gebeurde. Een dag later bel ik maar weer eens met LG. ProAssist (da's het bedrijf die het omruilen voor haar rekening neemt, LG zelf dus niet) zou mij gebeld hebben en een mail hebben gestuurd. Allebei niet gebeurd/aangekomen. Nu kreeg ik te horen dat er geen voorraad is van de 2X Speed. Dus geen 24-uursservice voor mij :eek:

Bewerkt (27 mei 2011 16:36)
de1v3c1o

de1v3c1o

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2011
  • 18:55

Rimski;168566
Ik heb gisteren de LG VIP-service gebeld. Mijn Optimus 2X Speed valt zo nu en dan spontaan uit en bleef ook stevig hangen in het booten. Factory reset en toen ging het wel weer. Ik zou teruggebeld worden om een afspraak te maken voor het omruilen, wat dus niet gebeurde. Een dag later bel ik maar weer eens met LG. ProAssist (da's het bedrijf die het omruilen voor haar rekening neemt, LG zelf dus niet) zou mij gebeld hebben en een mail hebben gestuurd. Allebei niet gebeurd/aangekomen. Nu kreeg ik te horen dat er geen voorraad is van de 2X Speed. Dus geen 24-uursservice voor mij :eek:

Het is zowiezo niet slim om te gaan zeggen dat ie binnen 24 uur wordt omgeruild, want vaak gebeurd dat niet.
LG Mag nu echt wel hun support gaan verbeteren.

Bewerkt (27 mei 2011 18:55)
nサn_

nサn_

• Lid sinds 24 oktober 2010
  • Berichten 179
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2011
  • 19:25

Oja vergeten mijn beleving hierover. Had ook gebruik gemaakt hiervan, kreeg pas na 5 dagen een telefoontje terug dat de voorraad op was en kreeg die dag erna gwn de ‘nieuwe’ telefoon. Dus misschien 24 uur na het belletje terug, staat denk in de kleine lettertjes dan ofzo. En hij valt nu inderdaad minder vaak uit…. maar loopt nog wel tig keer per dag vast. Dit nooit gehad op mn low end HTC legend….

Bewerkt (27 mei 2011 19:25)
smoking

smoking

• Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2011
  • 20:19

wacht rustig af met de update die moet een hoop oplossen. ik weet dat er genoeg mensen zijn die problemen hebben. en LG heeft beloofd het te gaan oplossen.

Bewerkt (27 mei 2011 20:19)
de1v3c1o

de1v3c1o

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2011
  • 22:08

smoking;168712
wacht rustig af met de update die moet een hoop oplossen. ik weet dat er genoeg mensen zijn die problemen hebben. en LG heeft beloofd het te gaan oplossen.

Ja LG beloofde ook al dat de update een maand geleden zou uitkomen, LG beloofde ook dat ze een nieuwe weg in gingen slaan, LG beloofde ook dat dit jaar hun grote come-back zou worden, allemaal grote leugens. Waardeloos stukje techniek. LG dit is nu echt de allerlaatste keer dat ik wat bij jullie koop!

Bewerkt (27 mei 2011 22:08)
smoking

smoking

• Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2011
  • 01:02

kijk je moet het ook anders zien. ze willen het nu goed doen stel de update helpt nog niet en dat dat hebben ze nog meer imago schade.
ik heb pas nog de manager gesproken van LG dat die update. er snel zal komen. wacht af is nog niet eind mei bijna ik wacht nog tot juni dan zou andriod 2.3 ook komen. en wat ik in een andere topic melde is dat LG een nieuwe battery gaat uitbrengen. voor de optimus meer langere levensduur. ze zitten zeker niet stil.

Bewerkt (28 mei 2011 01:02)
pack

pack

• Lid sinds 21 maart 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2011
  • 19:40

Ik heb vandaag via de VIP service een nieuwe telefoon gekregen. Had gebeld, batterij lader ging er niet meer goed in.Het bedrijf welke ze omwisselt had ze niet meer op voorraad maar kreeg telefoontje toen ze er weer waren, binnen 24 na het belletje een nieuwe binnen. Degene die het af kwam leveren wist niet zo goed wat de bedoeling was, of hij weer een oude moest ophalen etc. Toen ik in de verpakking keek zat er alleen een kaal toestel in zonder klepje achter en zonder batterij. Kijk dus wel goed voordat je wat inlevert.

Bewerkt (31 mei 2011 19:40)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.