klwinkel;149200 Zo hoort dat wel te werken ja. één keer pairen, met pincode enzo, dan kent ie hem de volgende keer automatisch. Heel af en toe moet ik wel eens bluetooth uit- en weer inschakelen op de telefoon, om hem te laten pairen, dan lukt het blijkbaar niet automatisch.
Ja, dat is hier dus ook zo. Alleen zij is een beetje van de ‘'als het vroeger werkte, waarom nu dan niet?’'-mensen, en dan raakt ze geïrriteerd.
Ik zal het haar vertellen.
Bewerkt (1 mei 2011 21:04)
[quote=klwinkel;149200]Zo hoort dat wel te werken ja. één keer pairen, met pincode enzo, dan kent ie hem de volgende keer automatisch. Heel af en toe moet ik wel eens bluetooth uit- en weer inschakelen op de telefoon, om hem te laten pairen, dan lukt het blijkbaar niet automatisch.[/quote] Ja, dat is hier dus ook zo. Alleen zij is een beetje van de ''als het vroeger werkte, waarom nu dan niet?''-mensen, en dan raakt ze geïrriteerd. Ik zal het haar vertellen.
Ja, dat is hier dus ook zo. Alleen zij is een beetje van de ‘'als het vroeger werkte, waarom nu dan niet?’'-mensen, en dan raakt ze geïrriteerd.
Ik zal het haar vertellen.