Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Gebruik niet de CWM van modaco! Die werkt niet hiermee, je hebt de laatste versie nodig van CWM!
Sent from my LG-P990 using Tapatalk
Sorry, ik ben er niet kapot van.
Het uiterlijk bevat kleinere en kleurloze pictogrammen.
Zelfs in het instellingen scherm zag alles er kleurloos en boring uit.
De camera functie is veel minder overzichtelijk en het lijkt als je gaat filmen dat het beeld een stuk smaller wordt.
En op dat moment heb je een storende gekleurde lijn aan de zijkant van het beeld. (bug?)
De market zit niet tussen de app's.
Na deze eerste indruk miste ik al snel de MoDaCo rom.
Ik ben terug gegaan zonder verder te testen wat voor cpu snelheid er haalbaar is.
Puur omdat ik niet zo'n zin heb om het voor elkaar te puzzelen hoe ik de market terug krijg.
pd3ed;150086
De market zit niet tussen de app's.
Uhmmmm…. Android?
Len;149593
Gebruik niet de CWM van modaco! Die werkt niet hiermee, je hebt de laatste versie nodig van CWM!
Sent from my LG-P990 using Tapatalk
Uhmmmm…. Android?
In de afgelopen tijd heb ik zeer regelmatig verschillende ROMs geprobeerd, met allen hun tekortkomingen en gebreken. Dit is voor het eerst dat ik een ROM van CyagenMod test, en nog wel een ‘nightly build’. Het blijkt dat er standaard veel aanpassingen zijn in de ROMs van deze gemeenschap. Maar nóg belangrijker, het geeft de eerste impressie van Gingerbread op deze super telefoon.
Niet perfect, ik heb alle vertrouwen in de ontwikkelingen, maar snel (ruim 3900 op het scorebord) en heel veel extra's.
Het is in ieder geval de perfecte combinatie, Gingerbread en LG2X.
Sent from my Optimus 2X using Tapatalk
Wat is het grote voordeel van gingerbread?
Gaat dat beter om met dual-core zodat het stroom verbruik omlaag gaat?
pd3ed;150468Gisteravond 11 uur was de batterij nog 68% geladen, vanochtend om 7 uur nog 67%, dus hij lijkt erg zuinig. Verder zijn er gewoon meer configuratie mogelijkheden in Gingerbread tov Froyo (zie deze link). Het lijkt er idd op dat het Android beter omgaat met de dual core, maar dat moet adhv benchmarks bewezen worden. Verder is het natuurlijk ook belangrijk dat de betreffende app ‘dual core aware’ is.
Wat is het grote voordeel van gingerbread?
Gaat dat beter om met dual-core zodat het stroom verbruik omlaag gaat?
Na lang wachten is hij er eindelijk, CM7 voor de Optimus 2X. Het betreft een experimentele versie (nightly build), maar lijkt al redelijk te werken.
Deze versie is gebaseerd op Android 2.3.4 (Gingerbread).
Download hier (+Gapps) of installeer via Rommanager uit de Market.
Let op: Installatie is volledig op eigen risico, noch de topicstarter noch Androidworld is aansprakelijk voor enige schade aan je toestel
Beknopte installatie:
1. Root je toestel
2. Installeer Rommanager uit de Market en flash de Clockworkmod recovery
3. Maak een Nandroid backup
4. WIPE je toestel, LET OP: Alle data gaat verloren!
5. Installeer de ROM
6. Installeer de Gapps (Gmail, Youtube enz..)
Probeer hem NIET te flashen met de CWM van MoDaCo, dit werkt vooralsnog niet!
Meer info in het Androidworld artikel, op XDA en natuurlijk op de site van Cyanogen.
Uhmmmm…. Android?