Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
doe *#*#4636#*#* en dan kiezen voor gsm auto
Dank je wel. Dat lijkt te werken. Vreemd dat dat niet standaard in het menu zit.
Sinds een recente sofware update heb ik ook weer spontane restarts en moet ik soms m'n pin-code intikken bij het ontgrendelen. Begin een beetje moe te worden van de O2x. Dit is m'n 3e exemplaar in 1 maand.
Image33;155252
Dank je wel. Dat lijkt te werken. Vreemd dat dat niet standaard in het menu zit.
Sinds een recente sofware update heb ik ook weer spontane restarts en moet ik soms m'n pin-code intikken bij het ontgrendelen. Begin een beetje moe te worden van de O2x. Dit is m'n 3e exemplaar in 1 maand.
bassie1995;155412
Heb je al eens factory resets geprobeerd?
Zo niet, kijk dan even naar custom ROMs, als je daar niks op tegen hebt.
Image33;155424
Factory reset heb ik geprobeerd, maar dat helpt niet. Custom ROM wil ik eigenlijk niet zolang de telefoon nog in het abbo zit. In principe zou ik van T-Mobile Zakelijk wel een andere telefoon kunnen krijgen, maar de LG O2x is wat mij betreft de beste keuze op Android op dit moment, maar dan moet 'ie wel goed werken natuurlijk.
Beste mensen,
Om 3G/H te kunnen gebruiken moet ik bij de netwerkinstellingen de O2x zetten op “Alleen UMTS” want in automodus kiest de telefoon altijd voor gewoon G.
Ik zit op het netwerk van T-Mobile.
Hebben jullie dat ook? Is daar iets aan te doen? Er is namelijk niet overal 3G dekking.