Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dat is wel echt een heel uitgebreide reactie van LG…
Wel netjes dat ze niet echt beloftes doen die ze toch niet na kunnen komen…
Maarja asap wil niet zeggen dat het ook snel gebeurd, iets met sorry voor de late reactie waarop volgend asap wordt geroepen
ja deze duurde lang bijna 2weken. ze ontkennen de problemen niet.
smoking;152202
Er zijn inderdaad watproblemen met het toestel, net zoals er problemen zijn met vele anderetoestellen.
Met alle respect, maar moet er nu telkens een topic worden geopend voor de status met 2.3.
Wacht aub gewoon allemaal af, blijf kalm.
@pd3ed andere android toestellen, tot nu toe heeft geen enkele fabrikant de update soepel gelanceerd.
het moet wel onder de aandacht blijven. ik snap dat er niet meer topics moeten komen.
smoking;152419
het moet wel onder de aandacht blijven. ik snap dat er niet meer topics moeten komen.
Ik zeg…wacht rustig af…bij andere fabrikanten is gingerbread niet zo succesvol verlopen. Mss wil LG dit voorkomen door eerst alles te testen en eventueel aan te passen, zodat alles werkt voordat ze het de lucht in sturen
HTC One M8 - S-OFF - Super CID - OS: converted to GPE 6.0 H10
maak een topic over 2.3 en iedereen reageer en kijk gelijk dat bedoel ik. te zeggen
smoking;152500
maak een topic over 2.3 en iedereen reageer en kijk gelijk dat bedoel ik. te zeggen
Bedankt dat u ons contacteerde met uw vraag betreffende P990
Onze excuses voor het lange wachten op een antwoord. Wij doen ons best om 2.3zo snel mogelijk uit te brengen voor de Optimus. Er zijn inderdaad watproblemen met het toestel, net zoals er problemen zijn met vele anderetoestellen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragenhebben, u kunt ons bereiken door gebruik te maken van het contactformulier <http://www.lg.com/nl/support/contact/support-message.jsp>of via onderstaand telefoonnummer.
Met vriendelijke groet,