Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik zou het op de pc downloaden, als je dat nu kan, en dan op je telefoon zetten (dropbox, draad, SD-kaart etc.)…
Voor de rest zou ik het niet weten nu.
Probeer eens astro te downlaoden, en dan in preferences aanklikken dat je alles mag downlaoden.
Misschien dat dat helpt?
Backhead;165524
Probeer eens astro te downlaoden, en dan in preferences aanklikken dat je alles mag downlaoden.
Misschien dat dat helpt?
bassie1995;165521Dit al gedaan??
Ik zou het op de pc downloaden, als je dat nu kan, en dan op je telefoon zetten (dropbox, draad, SD-kaart etc.)…
Voor de rest zou ik het niet weten nu.
de1v3c1o;166708
Dit al gedaan??
Ik probeer al een tijdje documenten van de blackboard van mijn school te downloaden en te openen op mn LGO2XS, maar het wilt maar niet lukken. Als ik op het document klik doet ie helemaal niets, en als ik ‘m open in een nieuwe venster begint ie zogenaamd wel met dowloaden. Echter, als ik op downloadproces klik, staat er <zonder titel> en daar onder “wachten op dataverbinding“ . Voor de rest reageert ie dus niet. Heb wel eerder paar documenten (met
nodige moeite) gedownload gekregen.
Ik heb nu Polaris Office en Quickoffice als programma‘s. Somebody? Help?