Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ossie26;174207
Installeren op usb-opslag of Sd-kaart is mislukt
Tijdens het downloaden in de market krijg ik de melding ( Installeren op usb-opslag of Sd-kaart is mislukt) sommige apps kan ik wel installeren en andere weer niet, weet iemand waar het aan kan liggen?
Maak je gebruik van een custom rom? Tijd/datum correct?
@backhead Nee, mijn telefoon was niet verbonden aan de laptop.
@de1v3c1oNee heb standaart ROM er opstaan. Tijd en datum klopt ook allemaal
Heb inmiddels me telefoon naar fabrieksinstellingen hersteld, maar krijg nog steeds hetzelfde foutmelding bij sommige apps…
Heb even gegoogled en zag dit staan…
Fixing The “Couldn’t Install On USB Storage Or SD Card” Problem On Android | Android News, Apps, Games, Phones, Tablets - Android Police
Weet iemand meer hierover meer?
Hoe kan ik die smdl2tmp1 bestandvinden?
mount the phone so you can access the sdcard.
Set to show hidden files
Go to folder .android_secure
Delete a file in there smdl2tmp1.asec
Hoe mount ik mijn telefoon?
Heb het probleem inmiddels opgelost,
Het ligt inderdaad aan die bestand, heb mijn telefoon gemount en daarna hidden files enabled. Daarna verwijder je het desbetreffende bestand door het te selecteren.Kan weer alles downloaden..
ossie26;174607Oke super, wel apart dat het niet werkte, beetje een tegenvaller!
Heb het probleem inmiddels opgelost,
Het ligt inderdaad aan die bestand, heb mijn telefoon gemount en daarna hidden files enabled. Daarna verwijder je het desbetreffende bestand door het te selecteren.Kan weer alles downloaden..
wat is gemount heb zelf ook het probleem
kan iemand mij in stappen vertellen wat is moet doen!
help me!
Hey, ik heb sinds gisteren een galaxy text. Maar ik probeerde hier angry birds op te installeren via de market maar dit gaf een foutmelding (zoals dit topic al zegt). sommige spelletjes lukken wel maar de meeste niet. Wat kan ik hier aan doen?
Alvast bedankt voor de reacties.
Installeren op usb-opslag of Sd-kaart is mislukt
Tijdens het downloaden in de market krijg ik de melding ( Installeren op usb-opslag of Sd-kaart is mislukt) sommige apps kan ik wel installeren en andere weer niet, weet iemand waar het aan kan liggen?