Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Misschien omdat swype een betaalde app is waar je een trial versie van hebt?
Android_User;177368
Misschien omdat swype een betaalde app is waar je een trial versie van hebt?
de1v3c1o;178550
Hmm goed punt, alleen heb al gezocht maar kan niet vinden waar je moet betalenof ik ben gewoon scheel :$
2droid;179517
Er is verder in dit forum een link te vinden naar een wat oudere versie, die volledig werkt. De thread gaat over rooten
de1v3c1o;179632
Als je goed kijkt zie je dat hem mijn thread ishaha.
Maar die versie is al flink veroudert.
2droid;180150
Heb je inmiddels dan weer een nieuwere versie voor ons?
Ik heb m ook weer moeten updaten omdat de proeftijd verlopen was. Moest toen eerst de oude versie verwijderen en daarna via mn Swype account de nieuwe downloaden en installeren via de installer. Daarna werkte hij weer.
De laatste week heb ik alleen soms dat hij aangeeft hij dat de Nederlandse versie niet kan inschakelen. Na een reboot is dit vaak weer opgelost.
Manolo;183831
Ik heb m ook weer moeten updaten omdat de proeftijd verlopen was. Moest toen eerst de oude versie verwijderen en daarna via mn Swype account de nieuwe downloaden en installeren via de installer. Daarna werkte hij weer.
De laatste week heb ik alleen soms dat hij aangeeft hij dat de Nederlandse versie niet kan inschakelen. Na een reboot is dit vaak weer opgelost.
Hey,
Ik zit met een probleempje, en dat is dat me swype na een aantal dagen niet meer werkt, ik moet opnieuw een licentie aanvragen, en dan doet ie het pas weer.
Maar om dit nou om de twee dagen te gaan doen, heb ik niet zo zin in, ik vind het jammer want het werkt stuk sneller dan normaal typen.
Iemand een oplossing?
Groetjes,