Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

arminjut

arminjut

• Lid sinds 21 juni 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2011
  • 08:49

Hallo,
Heeft iemand ook wel eens dat als de telefoon aan staat dat je niet bereikbaar ben en ook zelf niet kan bellen? Als ik de aan/uit toets indruk krijg ik wel mijn beginscherm maar ben dus NIET bereikbaar. Ook sms'jes komen niet aan (ook niet op een later tijdstip), als ik dan telefoon uit en weer aan zet is ook ineens mijn batterij leeg of een stuk leger.
Ook als ik mijn telefoon oplaadt terwijl hij aan staat, laadt hij op tot bijv 39% (na een hele nacht) , als ik hem dan uit en aan zet is de batterij wel 100% ??

Voorbeeld, gisteren gaan slapen (batt 73%), om 8 uur vanmorgen (batt 73%) dus heel raar… probeer te bellen en mezelf te bellen en weer NIET bereikbaar!!!
Telefoon uit gezet en weer aan en ineens batt zo goed als leeg, aan de oplader, laadt hij op tot 39% en niet verder, weer niet bereikbaar, uit en aan en dan batt 70% daarna wel weer bereikbaar…. heel raar allemaal..

Als iemand advies heeft… graag…. alvast bedankt!

Bewerkt (21 juni 2011 08:49)
pack

pack

• Lid sinds 21 maart 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2011
  • 10:30

Ja heb ik ook wel eens, telefoon lijkt te bevriezen. Zelfs uit zetten lukt dan niet meer. Enige oplossing is om dan de batterij eruit te halen. Heb hier meerdere klachten over gelezen. Het schijnt met die update verholpen te zijn, nu nog afwachten wanneer die komt

Bewerkt (21 juni 2011 10:30)
pd3ed

pd3ed

• Lid sinds 12 april 2011
  • Berichten 162
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2011
  • 13:19

Vreemd.
Daar heb ik geen last van.
Is het niet een geïnstalleerde app die roet in het eten gooit waardoor hij gaat hangen?
Of een app killer die een service uit schakelt die het toestel nodig heeft.

Bewerkt (21 juni 2011 13:19)
arminjut

arminjut

• Lid sinds 21 juni 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2011
  • 13:56

Pack, mijn telefoon freezed eigenlijk niet ik kan gewoon naar mijn apps toe en alles zien en doen alleen heb ik geen verbinding met mijn netwerk, dus kan niet bellen/sms/internetten.
Als ik het toestel gewoon normaal uit zet en weer aan is het weer OK. Denk zelf dat het gebeurd zodra ik mijn batterij ga opladen… maar jah je moet toch gewoon je batt kunnen opladen terwijl tel aan staat…..

pd3ed, heb er geen app killer opstaan, heb de telefoon nog geen week.. heb wel wat apps geinstalleerd maar niet veel (whatsapp, angry birds, facebook, hyves)

Bewerkt (21 juni 2011 13:56)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren