Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ja die stond goed. De volgende apps werkten niet (steeds dezelfde melding!)
Market
Nu.nl (van peperzaken)
Tweetdeck
Angrybirds (melding is Helaas | De applicatie Angry Birds (proces com.rovio.angrybirds) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw)
FXCamera (proces ymst.android.fxcamera)
Ik vraag me af als ik hem reset of ik dan weer een oude heb draaien of dat ik de nieuwe (van vandaag) heb draaien. Inmikddels heb ik via androidworld.nl de link gebruikt om de nieuwe market te gebruiken, maar ik vraga me af of dit wel okay is !
Ik heb zojuist probleemloos geüpdatet van v10A naar V10B.
Kan morgen pas updaten naar V10C, ben benieuwd…
Helaas iets te vroeg gejuigd, moet bijna ieder keer de pin code opnieuw ingeven,
voordat ik de tekencode kan ingeven
als ik op het knopje boven op het toestel duw.
Hoop dat het met v10c beter is…..
Moet eerst thuis op het wifi zijn om te kunnen updaten.
Wordt vervolgd ……
robmig;192785
Helaas iets te vroeg gejuigd, moet bijna ieder keer de pin code opnieuw ingeven,
voordat ik de tekencode kan ingeven
als ik op het knopje boven op het toestel duw.
Hoop dat het met v10c beter is…..
Moet eerst thuis op het wifi zijn om te kunnen updaten.
Wordt vervolgd ……
alextelefoon;192201
Ja die stond goed. De volgende apps werkten niet (steeds dezelfde melding!)
Market
Nu.nl (van peperzaken)
Tweetdeck
Angrybirds (melding is Helaas | De applicatie Angry Birds (proces com.rovio.angrybirds) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw)
FXCamera (proces ymst.android.fxcamera)
Ik vraag me af als ik hem reset of ik dan weer een oude heb draaien of dat ik de nieuwe (van vandaag) heb draaien. Inmikddels heb ik via androidworld.nl de link gebruikt om de nieuwe market te gebruiken, maar ik vraga me af of dit wel okay is !
Staat het toestel op tijd?
Let ook op de datum, jaar en tijdzone.