Dit heb ik recentelijk gedaan: - LG Optimus 2x geroot - Custom ROM proberen te installeren met ROM Manager (niet gelukt) - Factory reset gedaan - LG weer geunroot om wel updates binnen te krijgen
Maar! Nu krijg ik na een paar weken dus die update naar 2.2.3 binnen, maar als de tel. dan gaat rebooten duikt de Clockworkmod Recovery weer op. En zo blijft ‘ie dus zeuren om de update te installeren, waarna hij reboot met de recovery mod etc… etc…
Hoe kom ik uit deze cirkel? Ik wil AF van die Clockworkmod Recovery. Ik zie op zowel de tel. als de sd kaart diverse Clockworkmod mapjes staan maar die durf ik niet zomaar te verwijderen uit angst voor ’nog verder van huis'.
Help?
Bewerkt (23 juni 2011 13:35)
Dit heb ik recentelijk gedaan: - LG Optimus 2x geroot - Custom ROM proberen te installeren met ROM Manager (niet gelukt) - Factory reset gedaan - LG weer geunroot om wel updates binnen te krijgen Maar! Nu krijg ik na een paar weken dus die update naar 2.2.3 binnen, maar als de tel. dan gaat rebooten duikt de Clockworkmod Recovery weer op. En zo blijft 'ie dus zeuren om de update te installeren, waarna hij reboot met de recovery mod etc... etc... Hoe kom ik uit deze cirkel? Ik wil AF van die Clockworkmod Recovery. Ik zie op zowel de tel. als de sd kaart diverse Clockworkmod mapjes staan maar die durf ik niet zomaar te verwijderen uit angst voor 'nog verder van huis'. Help?
Dit heb ik recentelijk gedaan:
- LG Optimus 2x geroot
- Custom ROM proberen te installeren met ROM Manager (niet gelukt)
- Factory reset gedaan
- LG weer geunroot om wel updates binnen te krijgen
Maar!
Nu krijg ik na een paar weken dus die update naar 2.2.3 binnen, maar als de tel. dan gaat rebooten duikt de Clockworkmod Recovery weer op.
En zo blijft ‘ie dus zeuren om de update te installeren, waarna hij reboot met de recovery mod etc… etc…
Hoe kom ik uit deze cirkel?
Ik wil AF van die Clockworkmod Recovery. Ik zie op zowel de tel. als de sd kaart diverse Clockworkmod mapjes staan maar die durf ik niet zomaar te verwijderen uit angst voor ’nog verder van huis'.
Help?