Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

smoking

smoking

  • Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • #1
  • 9 augustus 2011
  • 21:51

beste mensen. ik heb vragen gehad vanwege het feit dat mensen zo veel klachten heeft en er van af willen.

1 zorg dat alle papieren van Pro-Assist bewaart (niet weggooien dient als bewijs)

2 het toestel na 4 keer vervangen kan je in aanmerking komen om afkoop. (dagwaarden verschild kwa winkel)

3 hoe te handelen bel LG op en dring er op aan dat je geen vervanging meer wilt en dat je graag je geld terug wilt.
en blijft stand vastig want LG probeer je aan een nieuwe te helpen. zeg echt duidelijk nee ik wil me geld terug.!!! (of zeg ik ben er klaar mee)
want LG gaat een mail sturen naar de winkel. waar hij vandaan komt en zorg dat je de kassa bon hebt

4 als je met LG hebt gesproken. bel de winkel op waar je hem gekocht hebt. en meld alles ook stuur de kopie van proasist naar hun op voor bewijs. het kan 2weken duren voor het rond is. dus blijf LG bellen. van is het al verstuurd.
kan namelijk lang duren. bij LG iedergeval mij ervaring. dus wees op je hoede.!

5 als deze punten rond zijn dan kan je eindelijk je telefoon terug brengen naar de winkel. en je kan een nieuwe uitzoeken. (mocht je vast komen te zitten en het gaat fout meld het mij dan help ik je verder.)

6 extra HEB JE GEEN VIPSERVICE GEEN PROBLEEM STUUR HEM OP!!! ook de bon bewaren. ook na 4keer geld het zelfde. via de winkel.

update:

hierbij de tips. hierbij nog een telefoon nummer van de vipservice 09005435454 helaas wert die goedkopenummer niet meer is afgesloten blijkbaar wisten ze het mits ik een nieuwe vindt meld ik het

Bewerkt (9 augustus 2011 21:51)
Killastyle

Killastyle

  • Lid sinds 18 maart 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • #2
  • 9 augustus 2011
  • 23:34

Je zegt Proassist, betekend dit dan dus dat je wel een verzekering afgesloten moet hebben?

Bewerkt (9 augustus 2011 23:34)
smoking

smoking

  • Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • #3
  • 9 augustus 2011
  • 23:55

pro-assist regeld de omruiling via de vipservice van LG

Bewerkt (9 augustus 2011 23:55)
Killastyle

Killastyle

  • Lid sinds 18 maart 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • #4
  • 10 augustus 2011
  • 00:06

Aaaah, oke… Ik zit ook te twijfelen om hem terug te doen dan. Ik heb gister de Galaxy S2 gezien en dat is toch ook een pracht ding ! Ik heb net mijn streepjescode gevonden. Ik heb ook mijn oude telefoon toen der tijd ingeruild voor geld, t zou wel wat zijn om die nieuwe Galaxy S2 te hebben

Bewerkt (10 augustus 2011 00:06)
smoking

smoking

  • Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • #5
  • 10 augustus 2011
  • 04:06

kan je wel zeggen. ik heb hem vanmiddag een vriend van mij heeft hem echt gaaf.

Bewerkt (10 augustus 2011 04:06)
Killastyle

Killastyle

  • Lid sinds 18 maart 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • #6
  • 10 augustus 2011
  • 11:41

Maar als je de 2x opstuurt, had je hem dan eerst weer naar originele rom, baseband etc geflasht? Zoja, met welke rom?

Bewerkt (10 augustus 2011 11:41)
smoking

smoking

  • Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • #7
  • 10 augustus 2011
  • 17:15

hij mag niet geroot zijn. en als je een nieuwe krijgt dan zit er v10c op.

Bewerkt (10 augustus 2011 17:15)
charnone

charnone

  • Lid sinds 27 mei 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • #8
  • 10 augustus 2011
  • 20:28

uhm miss ben ik 1 van de enige maare ik had heel veel last van die boots en al tot die update kwam kon hem naar niet updaten
alles los gedownload en update geinstalleerd tot nu toe hooguit 2 of 3 boots gehad

Bewerkt (10 augustus 2011 20:28)
mfrankena

mfrankena

  • Lid sinds 28 september 2009
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • #9
  • 12 augustus 2011
  • 23:17

je kan het ook gewoon via de provider doen. Die leveren uiteindelijk een onbetrouwbaar product en je hebt met hen een contract.
Zo heb ik het nu gespeeld. Ze wisten bij KPN op voorhand dat de LG2x niet goed in elkaar zat. De 2x is ineens ook niet meer te vinden op de display stands en ook niet meer op voorraad ;-)

Bewerkt (12 augustus 2011 23:17)
bertislief

bertislief

  • Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • #10
  • 13 augustus 2011
  • 09:39

mfrankena;205519
je kan het ook gewoon via de provider doen. Die leveren uiteindelijk een onbetrouwbaar product en je hebt met hen een contract.
Zo heb ik het nu gespeeld. Ze wisten bij KPN op voorhand dat de LG2x niet goed in elkaar zat. De 2x is ineens ook niet meer te vinden op de display stands en ook niet meer op voorraad ;-)

Kun je hier iets meer over vertellen?

Hoe heb je het aangepakt? Heb je wel omgeruild bij LG in eerste instantie?

Ik heb nog niet omgeruild. Geen zin in al die rompslomp terwijl het toch geen oplossing zal zijn gezien alle ervaringen die ik op dit forum en andere fora lees.

Wat heb je tegen KPN gezegd?

Bewerkt (13 augustus 2011 09:39)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.