Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je zegt Proassist, betekend dit dan dus dat je wel een verzekering afgesloten moet hebben?
pro-assist regeld de omruiling via de vipservice van LG
Aaaah, oke… Ik zit ook te twijfelen om hem terug te doen dan. Ik heb gister de Galaxy S2 gezien en dat is toch ook een pracht ding ! Ik heb net mijn streepjescode gevonden. Ik heb ook mijn oude telefoon toen der tijd ingeruild voor geld, t zou wel wat zijn om die nieuwe Galaxy S2 te hebben
kan je wel zeggen. ik heb hem vanmiddag een vriend van mij heeft hem echt gaaf.
Maar als je de 2x opstuurt, had je hem dan eerst weer naar originele rom, baseband etc geflasht? Zoja, met welke rom?
hij mag niet geroot zijn. en als je een nieuwe krijgt dan zit er v10c op.
uhm miss ben ik 1 van de enige maare ik had heel veel last van die boots en al tot die update kwam kon hem naar niet updaten
alles los gedownload en update geinstalleerd tot nu toe hooguit 2 of 3 boots gehad
je kan het ook gewoon via de provider doen. Die leveren uiteindelijk een onbetrouwbaar product en je hebt met hen een contract.
Zo heb ik het nu gespeeld. Ze wisten bij KPN op voorhand dat de LG2x niet goed in elkaar zat. De 2x is ineens ook niet meer te vinden op de display stands en ook niet meer op voorraad ;-)
mfrankena;205519
je kan het ook gewoon via de provider doen. Die leveren uiteindelijk een onbetrouwbaar product en je hebt met hen een contract.
Zo heb ik het nu gespeeld. Ze wisten bij KPN op voorhand dat de LG2x niet goed in elkaar zat. De 2x is ineens ook niet meer te vinden op de display stands en ook niet meer op voorraad ;-)
beste mensen. ik heb vragen gehad vanwege het feit dat mensen zo veel klachten heeft en er van af willen.
1 zorg dat alle papieren van Pro-Assist bewaart (niet weggooien dient als bewijs)
2 het toestel na 4 keer vervangen kan je in aanmerking komen om afkoop. (dagwaarden verschild kwa winkel)
3 hoe te handelen bel LG op en dring er op aan dat je geen vervanging meer wilt en dat je graag je geld terug wilt.
en blijft stand vastig want LG probeer je aan een nieuwe te helpen. zeg echt duidelijk nee ik wil me geld terug.!!! (of zeg ik ben er klaar mee)
want LG gaat een mail sturen naar de winkel. waar hij vandaan komt en zorg dat je de kassa bon hebt
4 als je met LG hebt gesproken. bel de winkel op waar je hem gekocht hebt. en meld alles ook stuur de kopie van proasist naar hun op voor bewijs. het kan 2weken duren voor het rond is. dus blijf LG bellen. van is het al verstuurd.
kan namelijk lang duren. bij LG iedergeval mij ervaring. dus wees op je hoede.!
5 als deze punten rond zijn dan kan je eindelijk je telefoon terug brengen naar de winkel. en je kan een nieuwe uitzoeken. (mocht je vast komen te zitten en het gaat fout meld het mij dan help ik je verder.)
6 extra HEB JE GEEN VIPSERVICE GEEN PROBLEEM STUUR HEM OP!!! ook de bon bewaren. ook na 4keer geld het zelfde. via de winkel.
update:
hierbij de tips. hierbij nog een telefoon nummer van de vipservice 09005435454 helaas wert die goedkopenummer niet meer is afgesloten blijkbaar wisten ze het mits ik een nieuwe vindt meld ik het