Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Beter nog, vergeet die iphone kopie en ga voor android zoals Google het bedoeld heeft: CM7
;-)
De MIUI rom is gebouwd bovenop CM7
Alleen de interface is vele malen mooier en efficienter.
Daarnaast is het geen Iphone kopie al heb je wel een thema waarmee je het op een (lelijke) Iphone kan laten lijken.
Hier zat ik al een tijdje op te wachten, ga hem deze week uitproberen.
@yourmother heb jij hem al draaiend op je tel? zoja wat zijn je ervaringen?
Ik ben er erg tevreden mee, vooral de updates die elke vrijdag (einde dag) binnen komen. Er zijn enkele zaken die nog niet werken omdat ze in CM7 ook nog niet gefixt zijn (A2DP en FM radio zijn de voornaamste) maar die funkties gebruik ik niet.
Verder had ik last van een aardige battery drain de eerste nachten maar dat kwam na de nieuwe versie niet meer terug. Ik zag ook nog een MIUI Celebration editie, maar die probeer ik wel een keer als ik de standaard rom een beetje ken.
Besloten om hem morgen te gaan gebruiken, als er een nieuwe update komt.
gjb29;213845
En, hoe bevalt de rom?
Heb een tijdje CM7 gebruikt , maakte voor mij Android compleet !
Nu vandaag deze miui erop gezet (HTC Desire) omdat ik 's wat anders wilde en moet zeggen het ziet er erg goed uit !!
Nooit meer iets anders dan Android !
Edit: heb er even mee zitten spelen en moet zeggen ziet er beter uit dan CM zelf !!(persoonlijke mening ) , erg tevreden dus !
Is de telefoon na het installeren en gebruiken van deze ROM ook weer in originele staat terug te brengen?
En zo ja, hoe?
Groeten,
Bert
Beste collega O2X gebruikers,
vergeet die LG meuk, root je telefoon en installeer deze rom:
Development ROMS | MIUI community Nederland
Elke week een update en de rom is gemaakt op basis van de Cyanogen mods.