Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

gerboogie

gerboogie

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 2 september 2011
  • 12:37

he hoi,

wil niet veel zeggen maar het lijkt er op dat mijn lg2x nu eindelijk wel goed is..
lg klantenservice is zeer slecht moet na 4 dagen nog steeds terug gebeld worden door de 2e lijns… wat normaal binnen 48 uur is. dus baalde als een stekker.. Met de bekende problemen, vast lopers, traag, kreeg niet alle oproepen binnen, korte batarij duur enz enz.

had intussen ook vadafone (de profider waar ik heb had gekocht)
die verwezen me door naar de vodafone winkel hier in de buurt, zo daar heen en het heleverhaal uit gelegt..

zij verwezen me als eerst door naar de phonehouse een eindje verderop, die hebben een LG service point.

zo met telefoon er gelijk heen, problemen nog eens uitgelegt en ze zijden is een puur software probleen, en ze zouden er nieuwe software op zetten.

later de telefoon weer opgehaald en gelijk getest in de winkel….
en wat denk je hij is ineens super snel geworden met alles.
thuis gelijk al mijn dingen en apps er weer opgezet, merkte gelijk dat de battery niet zo warm meer werd..
maar goed die was ook meest leeg dus snachts op lading gelegt. vanmorgen er af gehaald en helepoos met de telefoon gespeeld, maar werd nog niet warm, nog steeds zeer snel, instaleren van apps gaat veel sneller enz.

intussen 45 min. gebeld met de telefoon, wel 2 uur zitten spelen en de battery is nog 90 % vol dus al met al maar 10% gebruikt… waar die dus normaal al bijna leeg moest zijn.

het enigste wat er is gebeurd is dat de telefoon helemaal leeg is gehaald en de nieuwste software er op is gezet meer niet, en telefoon nu veel sneller is geworden.

hopelijk blijft het nu ook zo

het volgende staat er nu op

android 2.2.2
basebandversie 1035.21_20110725
kernel-versie 2.6.32.9
build-nummer FRG83G
LGE-versie lgp990-V10d

Bewerkt (2 september 2011 12:37)
Lowizi

Lowizi

• Lid sinds 23 augustus 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 2 september 2011
  • 13:39

Nou, het is goed om te horen dat jij wat meer mazzel hebt gehad met je LG 2x.
Helaas hebben de meeste gebruikers andere ervaringen.

Als je de stelling plaatst of LG dan toch nog goed blijkt te zijn…
Tja, ik denk persoonlijk van niet.
Is het namelijk niet de omgekeerde wereld als je min of meer bij toeval een toestel treft dat goed werkt?

LG zal vast wel wat verbeteringen hebben doorgemaakt tussen nu en de afgelopen 5 jaar.
Maar toch is de afwerking gewoon niet van het niveau HTC of Samsung.
Ze willen zich meten met tegenstanders in een andere gewichtsklasse als je het mij vraagt.
Als je als bedrijf dan zo op je tenen moet lopen, dan val je vroeg of laat door de mand.

Dat is voor mijn gevoel wederom gebeurd met de LG 2x
Neemt niet weg dat ik het een heel mooi toestel vindt om te zien en als het goed had gewerkt was ik er ontzettend blij mee geweest, LG of niet

Veel plezier met je 2x iig en laten we hopen dat ie het goed blijft doen!

Bewerkt (2 september 2011 13:39)
gerboogie

gerboogie

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 2 september 2011
  • 14:08

jah okey,

wilde er eingelijk meer mee zeggen dat als je software problemen hebt, vast lopen enz

je altijd nog bij de phonehouse(met Lg service point, zoals hier in Emmen) langs kunt gaan en zeggen dat je veel software problemen hebt. ze zetten er dan het allernieuwst software voor je er op, Kost niets en telefoon na een uurtje veel beter dan voor heen.

als je lg zelf beld kom je helemaal niet verder….

het is dus een Tip die mij dus wel geholpen heeft en wilde die delen met jullie. Je kunt het altijd proberen, scheeld ook veel telefoon kosten

Bewerkt (2 september 2011 14:08)
gerboogie

gerboogie

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 2 september 2011
  • 22:53

lijkt er goed op nu zeg.. battery nog steeds lang niet leeg.
nu 71 % en vanmorgen om 8 uur van stroom gehaald! 1 uur gebeld vandaag en veel mee gespeeld en apps gedownload enz
dus battery gaat nu al veel langer mee dan eerst

Bewerkt (2 september 2011 22:53)
de1v3c1o

de1v3c1o

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 3 september 2011
  • 11:07

gerboogie;213556
lijkt er goed op nu zeg.. battery nog steeds lang niet leeg.
nu 71 % en vanmorgen om 8 uur van stroom gehaald! 1 uur gebeld vandaag en veel mee gespeeld en apps gedownload enz
dus battery gaat nu al veel langer mee dan eerst

Je maakt een geintje?

Bewerkt (3 september 2011 11:07)
gerboogie

gerboogie

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 3 september 2011
  • 11:10

NEEJ !!!!!

nu telefoon nog steeds niet opgeladen en 27 uur later battery nog steeds niet leeg 47%

dank zij de phonehouse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bewerkt (3 september 2011 11:10)
Lowizi

Lowizi

• Lid sinds 23 augustus 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 3 september 2011
  • 14:46

Nah niet dankzij de phonehouseGewoon dankzij v10d ontworpen door de software engineers van LGDie je overigens ook gewoon thuis op je pc m.b.v. de update tool van LG had kunnen installeren :p

Bewerkt (3 september 2011 14:46)
gerboogie

gerboogie

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 3 september 2011
  • 18:34

Neej lowizi!

v10d had ik er al 2 weken opstaan en had dus ook niet geholpen met de problemen.

dus door v10d was het probleem niet opgelst

Bewerkt (3 september 2011 18:34)
bertislief

bertislief

• Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 4 september 2011
  • 12:00

@gerboogie: Waar heb je dit nu laten doen? De phonehouse in welke stad? Ik heb er ook schoon genoeg van. Webcare van Hi heeft me geadviseerd naar een KPN business center te gaan. Zouden die dat ook kunnen? Anders wil ik 'm echt om gaan ruilen voor een SGS2

Bewerkt (4 september 2011 12:00)
gerboogie

gerboogie

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 4 september 2011
  • 12:05

@bertislief,

Ik had het bij de phonehous in emmen laten doen (had ik ook al gezegt) koste niets, binnen een uur was het klaar. bij mij heeft het geholpen battery gaat nu bijna 2 dagen mee, word niet meer warm,geen vast lopers meer en heel snel…

ik weet niet als alle phonehousen een service punt van LG hebben maar misschien staat dat wel op hun site.

ze vertelden me dat ze continu nieuwe software krijgen van lg en dat het meestal andere software is dan wat via de updates binnen komen.

proberen kun je toch altijd?

ah oke zie dat alle phonehous winkels service points zijn: http://www.phonehouse.nl/snelle-reparatie/

proberen kun je toch altijd?

Bewerkt (4 september 2011 12:05)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.