Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

sharvan97

sharvan97

• Lid sinds 02 december 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 december 2011
  • 17:20

Hallo,Ik heb een lg optimus 2 x speed met een paar problemen.Ik kwam er gister achter dat het niet lukt om te downloaden via de market. Als ik probeer om een app te downloaden, komt er een popup met kan de app niet downloader wegens een fout. mijn tweede probleem is , toen ik de telefoon wilde gaan resetten, reageerde de telefoonniet. Dan staat er automatisch heropstarten na formatteren, maar blijft op dat zelfde scherm terwijl die normaal direct zou gaan rebooten. en een recovery reset werkt ook nietEn mijn laatste probleem is, dat toen ik me batterij dus eruit haalde omdat de reset niet werkte, ging die niet eens meer aan. Na een half uur ging die aan na heel veel proberen. Het is drie keer gebeur gister.Ik heb echt jullie hulp nodig want ik heb me mobiel hard nodig.Oow ja en ik heb vier dagen geleden een update proberen te doen, maar het programma op de pc liep vast en toen ik het nog een keer probeerde stond er dat er geen update nodig is. maar als ik kijk is er niks veranderd aan de versie van android.Ik heb nog steeds froyo 2.2.2 en de smartphone is geroot maar heeft nog steeds dezelfde standaardromik zou het erg waarderen als iemand weet wat ik moet doen.

Bewerkt (24 april 2013 13:47)
Len

Len

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 6 december 2011
  • 10:08

Klinkt alsof je alle ziektes van de o2x in een telefoon hebt gekregen

Ik zou hem snel terug naar de winkel brengen en een andere telefoon nemen (zoiets als de galaxy nexus ;-))

Bewerkt (24 april 2013 13:49)
sharvan97

sharvan97

• Lid sinds 02 december 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 december 2011
  • 16:08

Len;244988
Klinkt alsof je alle ziektes van de o2x in een telefoon hebt gekregenIk zou hem snel terug naar de winkel brengen en een andere telefoon nemen (zoiets als de galaxy nexus ;-))
ja maar mijn telefoon is geroot en is het niet mogelijk om de iphone 4 of de galaxy s2 te krijgenen zijn het trouwens bekende fouten en is er geen oplossing btw er zou binnekort een update komen zou het dan niet verholpen worden

Bewerkt (24 april 2013 13:49)
shotokantiger

shotokantiger

• Lid sinds 30 november 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2012
  • 11:33

Lekker Goedkoop is weer lekker bezig. Bij mij werkt sinds de update naar 2.3.4. de gps niet meer. Het schijnt een bekent probleem te zijn bij Lekker Goedkoop. Ik heb nu dan ook een aanvraag ingediend om mijn geld terug te krijgen. En ik neem nooit meer een LG. Sinds mei heb ik de 2x speed en sinds mei heb ik al 3 telefoonsversleten (vipservice). Hier zouden ze op androidworld eens aandacht aan moeten besteden. Welke telefoon heeft de meeste problemen.​Een polletje en je weet het lijkt me zo.

Bewerkt (24 april 2013 14:02)
maniac2003

maniac2003

• Lid sinds 17 oktober 2011
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2012
  • 17:44

Grote kans dat de problemen te maken hebben met de vastgelopen update. Probeer anders via SmartFlash de laatste ROM te installeren. Handleidingen zijn hier en op XDA wel te vinden.

Bewerkt (24 april 2013 14:04)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren