Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

shotokantiger

shotokantiger

• Lid sinds 30 november 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2012
  • 16:43

Beste,
In mei 2011 ben ik bij jullie klant geworden. Bij mijn abonnement heb ik een high-end toestel gekozen. De LG-Optimus 2x speed (P-990). Normaliter zou ik niet voor een LG toestel zijn gegaan, maar in de winkel werd me verzekerd dat het het beste toestel van het moment was. Daarnaast heeft LG een VIP-service. Telefoonkapot? Dan komen ze binnen 24 uur een nieuw toestel brengen. Dit gaf bij mij de doorslag om LG te proberen……..tot mijn grote spijt.
Na twee weken ging het eerste toestel al kapot. Het toestel bleef regelmatig hangen en starte vaak uit zichzelf opnieuw op. Ik ging direct terug naar het filiaal in Heerlen. Hier werd mij gezegd dat ik het toestel het beste met de VIP-service kon ruilen, want als de winkel het moest doen dan ging het wel 2/3 weken duren. Dus ik ruil het toestel met de VIP-service van LG. Fijne service overigens. Het nieuwe toestel ging dit maal 4 weken mee. Daarna verscheen het black-screen-of-death, Enkele keren per dag bleef het toestel vast hangen op een zwart scherm. De batterij moest dan verwijdert worden om vervolgens opnieuw opgestart te worden, Kortom weer erg vervelend. En zo kwam het dat ik het derde toestel moest bestellen. Ook geen probleem. Binnen 24 uur had ik nieuw (2ehands) toestel. Het zag er keurig uit. (Ik had met dit derde toestel wat langer gewacht, met de gedachte dat het volgende toestel ook wel weer niks zou zijn,)
Dit toestel kwam toevalligerwijs bijna gelijktijdig samen met de LG uitrol van android 2.3.4. Vele problemen waren opgelost. Totdat ik mijn GPS wilde gebruiken. Dit deed het dus niet. U kunt zich inmiddels voorstellen hoe ik mij voelde. Ik belde met LG. Hier werd mij medegedeeld dat het helaas een veel gehoorde klacht was sinds de uitrol van 2.3.4. en dat het een softwarematige probleem is. Wanneer dit opgelost zou worden kan men mij niet zeggen. Dit kon weken dan wel maanden gaan duren werd mij vrolijk medegedeeld van uit het callcenter. Ik was het zat. Ik wilde mijn geld terug. Na 2 uur bellen zeiden ze me dat het probleem toch echt bij tmobile ligt.
Kortom mag ik alstublieft mijn geld terug en een ander merk toestel uitzoeken?

Bewerkt (24 april 2013 14:05)
Rsdf430

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2012
  • 20:34

'In mei 2011 ben ik bij jullie klant geworden.'Dit is niet het lg forum he?Kan je dit niet beter in de winkel zeggen als hier op het forum neerzetten.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 20 januari 2012
  • 20:57

Dit is een Android website plus forum van en voor gebruikers van Android toestellen. Wij zijn op geen enkele manier verbonden aan fabrikanten en/of providers. Op onze site en forum kunnen gebruikers elkaar helpen en geholpen worden met alledaagse problemen. Ik raad aan om contact op te nemen met het verkooppunt of LG zelf, want dit kan en zal niet door deze site opgelost worden.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Len

Len

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 16 april 2012
  • 12:56

Ondanks dat het op een verkeerd forum is geplaatst, was het wel interessant om te lezen ;-). Zeer herkenbaar.. (helaas :-()

Bewerkt (24 april 2013 14:38)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren