Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Hydraa

Hydraa

• Lid sinds 12 november 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 12 november 2012
  • 02:08

Hallo allemaal,

ik heb deze avond mijn Lg optimus 2x speed geroot via ‘'unlock root’' en dat lukte wel vervolgens de telefoon gestart en CWM (ClockWorkMod) gedownload via de appstore, daarna heb ik via de computer geprobeerd om Cyanogenmod nightly (cm-10-20121111-NIGHTLY-p990 om preies te zijn ) en die te open via CWM, vervolgens moest ik me telefoon rebooten en hij bleef dat maar doen waardoor ik hem hard resette en toen in CWM recovery kwam, ik probeerde van alles maar niks lukte tot ik vervolgens een “backup” erop zetten en die probeerde te openen nu als ik hem aanzet dan blijft hij het eerset LG scherm herhalen en niks anders, vervolgens als ik weer hard reset dan krijg ik een loading die vastloopt en vervolgens een android poppetje die een doosje uitpakt en daarna vast loopt en zich herhaalt, verder kan ik niks doen iemand enige tips ?!

Bewerkt (24 april 2013 15:51)
barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 12 november 2012
  • 07:14

Ik dacht gelezen te hebben op XDA dat je voor dit probleem terug naar cm7 moet flashen en daarn terug naar cm10.

Grtz Barre

Hydraa

Hydraa

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 12 november 2012
  • 12:45

barremans;357082
Ik dacht gelezen te hebben op XDA dat je voor dit probleem terug naar cm7 moet flashen en daarn terug naar cm10.

Hoe doe ik dit dan, ik heb het op google opgezocht maar ik kan niet meer me telefoon verbinden met me laptop hij geeft aan dat hij een android device vindt maar niet toegankelijk en hard reset loopt uit op een poppetje die wat uitpakt en daarna weer terug in de boot loop

Hydraa

Hydraa

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 12 november 2012
  • 18:18

Ik heb de telefoon nu op Android system recovery 3e utility en kan kiezen tussen reboot, aply update , wipe data/factory of wipe cache partition, wat moet ik doen ?!

barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 12 november 2012
  • 18:27

wipe data.
btw hoe heb je hem willen flashen?
er is een nieuwe leak ondertussen v28e.

Grtz Barre

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.