Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Binnen 15 minuten alles perfect draaiende onder Android 4.04!!
Goodyy
Ik hoop dat ik hem nog kan rooten met de nieuwe rom.
Ik heb er juist voor gekozen om hem NIET te rooten. Een soort van zelfbescherming, want ik heb vaak de neiging om meer weg te gooien dan goed voor het toestel is.
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.
Heb de update een paar dagen geleden al gedaan. Alles werkt, behalve wordfeud…..
en nu ike wil hem wel rooten maar heb er nu ics op staan help me aubgroeten markpm4
[url]http://www.androidworld.nl/forum/lg-optimus-2x/43008-how-lg-p990-naar-ics-v30a-rooten.html[/url] Ik heb de links aangepast maar de kdz kan ik niet plaatsen wegens te groot :( , ben nog steeds op zoek hoe ik dit kan oplossen. Indien je kan helpen pm me au zodat deze tut terug kompleet is. Thx.
ook maar de update gedaan en werkt als een trein hadden ze veel eerdermee moeten komen.
hmm.. nou wil ik mijne ook eindelijk eens updaten, zegt de mobile tool dat de nieuwste versie al op mn telefoon staat :')
terwijl 2.3.4 op mijn tel staat.
iemand die weet hoe dit kan?
Voor degenen die er ook zo lang op hebben moeten wachten: de update is er nu echt en het werkt nog goed ook!.
Download hier de benodigde drivers/software:
LG LGP990 Service: Zoek Handeidingen & Garantie Info | LG Benelux
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.