Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Len

Len

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2013
  • 12:19

Beste AW lezers,

Ik draai nu al een tijdje op cm10, en eigenlijk ben ik er niet helemaal tevreden over. Mijn telefoon heeft vaak vlagen van luiheid.. Dat wil zeggen dat hij vaak gewoon tergend traag is, en eigelijk onbruikbaar. Om die reden wil ik eigenlijk wat nieuws proberen.

Mijn vraag aan jullie: Hoe is jullie ervaring met cm10(.1) of andere custom roms? Werkt stock ics goed of kan ik beter een ics custom rom gebruiken?

Als laatste, wat voor baseband / kernel gebruiken jullie? Sinds ik CM10 gebruik zit hierbij een eigen kernel.
De Baseband versie die ik nu gebruik is LGP990AT-00-v20m-EUR-XX-Nov-21-2011+0. Die kan ook wel een update gebruiken. Wat is jullie visie hierover?

Verder heb ik helaas geen tijd om veelvoudig roms / basebands te testen, dus vandaar mijn vragen. Alvast bedankt voor jullie input.

Gegroet!

Lennard

Bewerkt (24 april 2013 16:09)
Len

Len

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2013
  • 13:00

Niemand? :-(

Bewerkt (24 april 2013 16:09)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.