moeders heeft een p990 gekocht probeer de drivers te installeren op een windows 8 laptop maar dan krijg ik een blauw scherm en de pc start opnieuw op. ook bij de software van lg. heeft iemand het wel werkend op een windows 8 pc? kan zo ook geen drivers vinden voor windows 8 .. thanks!
edit:1
ik heb de oplossing al gevonden: rechtermuisknop op de drivers > eigenschappen > tablad compatibiliteit> een vinkje zetten bij dit programma uitvoeren in compatibiliteitmodus voor > windows 7
edit:2
en dan werkt het nog niet .. op geen enkele manier krijg je de software aan de gang op windows 8
ik heb LG vandaag gebeld maar die kwamen met de geweldige oplossing om van me pc een dual boot te maken.. haha uhh dacht het niet.
ik heb inmiddels de telefoon geupdate op een windows 7 pc. ik zeg LG GOED BEZIG!
Bewerkt (24 april 2013 16:11)
moeders heeft een p990 gekocht probeer de drivers te installeren op een windows 8 laptop maar dan krijg ik een blauw scherm en de pc start opnieuw op. ook bij de software van lg. heeft iemand het wel werkend op een windows 8 pc? kan zo ook geen drivers vinden voor windows 8 .. thanks! edit:1 ik heb de oplossing al gevonden: rechtermuisknop op de drivers > eigenschappen > tablad compatibiliteit> een vinkje zetten bij dit programma uitvoeren in compatibiliteitmodus voor > windows 7 edit:2 en dan werkt het nog niet .. op geen enkele manier krijg je de software aan de gang op windows 8 ik heb LG vandaag gebeld maar die kwamen met de geweldige oplossing om van me pc een dual boot te maken.. haha uhh dacht het niet. ik heb inmiddels de telefoon geupdate op een windows 7 pc. ik zeg LG GOED BEZIG!
moeders heeft een p990 gekocht probeer de drivers te installeren op een windows 8 laptop maar dan krijg ik een blauw scherm en de pc start opnieuw op. ook bij de software van lg. heeft iemand het wel werkend op een windows 8 pc? kan zo ook geen drivers vinden voor windows 8 .. thanks!
edit:1
ik heb de oplossing al gevonden: rechtermuisknop op de drivers > eigenschappen > tablad compatibiliteit> een vinkje zetten bij dit programma uitvoeren in compatibiliteitmodus voor > windows 7
edit:2
en dan werkt het nog niet .. op geen enkele manier krijg je de software aan de gang op windows 8
ik heb LG vandaag gebeld maar die kwamen met de geweldige oplossing om van me pc een dual boot te maken.. haha uhh dacht het niet.
ik heb inmiddels de telefoon geupdate op een windows 7 pc.
ik zeg LG GOED BEZIG!