Ik heb de nieuwe 4.04 update en ben daar niet blij mee… De telefoon is echt zo traag als dikke stroop. Als ik een toest aanraak duurt het gemiddeld 5 sec. voordat er iets gebeurt… Deze telefoon heb ik al even en de hardware moet toch nog aardig ok zijn qua snelheid. Wel heb de telefoon inmiddels al een paar gerest naar fabrieksinstellingen maar dat helpt niet.
Ik denk zo langzamerhand aan een ander toestel maar wil nog een gokje wagen. Daarom een vraag:
1. Kan ik het toestel ook rooten vanuit Mac OSX? De meeste software die ik nu heb gezien is Windows (maar ik heb geen Windows)
Bewerkt (24 april 2013 15:29)
Ik heb de nieuwe 4.04 update en ben daar niet blij mee... De telefoon is echt zo traag als dikke stroop. Als ik een toest aanraak duurt het gemiddeld 5 sec. voordat er iets gebeurt... :( Deze telefoon heb ik al even en de hardware moet toch nog aardig ok zijn qua snelheid. Wel heb de telefoon inmiddels al een paar gerest naar fabrieksinstellingen maar dat helpt niet. Ik denk zo langzamerhand aan een ander toestel maar wil nog een gokje wagen. Daarom een vraag: 1. Kan ik het toestel ook rooten vanuit Mac OSX? De meeste software die ik nu heb gezien is Windows (maar ik heb geen Windows)
Ik heb de nieuwe 4.04 update en ben daar niet blij mee… De telefoon is echt zo traag als dikke stroop. Als ik een toest aanraak duurt het gemiddeld 5 sec. voordat er iets gebeurt…
Deze telefoon heb ik al even en de hardware moet toch nog aardig ok zijn qua snelheid. Wel heb de telefoon inmiddels al een paar gerest naar fabrieksinstellingen maar dat helpt niet.
Ik denk zo langzamerhand aan een ander toestel maar wil nog een gokje wagen. Daarom een vraag:
1. Kan ik het toestel ook rooten vanuit Mac OSX? De meeste software die ik nu heb gezien is Windows (maar ik heb geen Windows)