Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Serh

Serh

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 23 juli 2011
  • 11:40

Oke probleempje nummer twee…

Sinds een dag of drie, wanneer ik een berichtje tik (maakt niet uit in wat) maakt mijn keyboard de letters dubbel.. ik wil bijvoorbeeld ‘ik ga zwemmen’ tikken en dat resulteert in: ‘iik gaa zwzwemmenn’..

Heel irritant! Hij is dat ineens gaan doen.. Ik dacht eerst dat ik de toetsen misschien te lang aanraakte ofzo.. maar als ik het probleem google, zie ik dat er meerdere mensen last van hebben op verschillende Android toestellen..

Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die het probleem kennen en er wellicht al een oplossing voor gevonden hebben..

Alvast bedankt voor het meedenken!

Bewerkt (23 juli 2011 11:40)
bollet1

bollet1

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2011
  • 12:40

Heb ik zelf ook problemen mee gehad maar wel meteen vanaf het begin. heb het standaard toetsenbord toen maar gelaten voor wat het is en eentje uit de marketplace geinstaleerd. werkt nu naar behoren.

Bewerkt (24 juli 2011 12:40)
rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2011
  • 14:13

Serh;196135
Oke probleempje nummer twee…

Sinds een dag of drie, wanneer ik een berichtje tik (maakt niet uit in wat) maakt mijn keyboard de letters dubbel.. ik wil bijvoorbeeld ‘ik ga zwemmen’ tikken en dat resulteert in: ‘iik gaa zwzwemmenn’..

Heel irritant! Hij is dat ineens gaan doen.. Ik dacht eerst dat ik de toetsen misschien te lang aanraakte ofzo.. maar als ik het probleem google, zie ik dat er meerdere mensen last van hebben op verschillende Android toestellen..

Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die het probleem kennen en er wellicht al een oplossing voor gevonden hebben..

Alvast bedankt voor het meedenken!

Je hoeft niet te stotteren door de zenuwen hoor, we komen er wel uit. :p

Zomaar gelijk een andere keyboard nemen is te gemakkelijk. Heb je in de instellingen gekeken of alles goed is ingesteld, en met name het gebruikerswoordenboek? Het kan namelijk zijn dat je die woorden per ongeluk hebt opgeslagen toen je een berichtje aan het schrijven was en nou automatisch ingevuld word als je op de space klikt. Kijk daar eens in en mocht dat niet zo zijn dan gaan we verder kijken wat het eventueel verder zal kunnen zijn.

Bewerkt (24 juli 2011 14:13)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

Tydeus

Tydeus

• Lid sinds 26 augustus 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2011
  • 14:34

Ik heb ook een probleem met het het keyboard.

Sinds een paar dagen gaat het keyboard niet meer in landscape modus als ik het kantel.
sterker nog, als de de telefoon kantel geeft hij de webpagina nog steed in portraid aan. terwijl hij eerst wel gewoon gewoon in landscape kon. Ik heb al een keer hiervoor een firmware update gedaan (van android 2.2 naar android 2.2.2) en daarna kwamen dit probleem. weet iemand een oplossing want ik wil niet nog een keer firmware update/factery reset doen, want dan ben ik al m'n opgeslagen games enzo kwijt.

Ik heb het al wel geprobeerd met LG pc suite, maar dat is echt het slechts geschreven programma dat ik ooit heb gezien! kan er helemaal niks mee. Dus hoop dat iemand mij kan helpen.

Groeten, Tydeus

Bewerkt (27 augustus 2011 14:34)
Tydeus

Tydeus

• Lid sinds 26 augustus 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2011
  • 18:56

laat maar, ik heb het al gevonden. stond een vinkje uit uit bij automatisch kantelen, blijkbaar niet standaart optie ofzo(-)…

Bewerkt (28 augustus 2011 18:56)
sidney46

sidney46

• Lid sinds 08 augustus 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 8 september 2011
  • 15:26

nog steeds geen oplossingen iemand?

Bewerkt (8 september 2011 15:26)
redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 8 september 2011
  • 15:43

hang je telefoon aan de computer en laat virusscanner erover heen gaan?

Bewerkt (8 september 2011 15:43)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.