Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

margar

margar

• Lid sinds 14 oktober 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2013
  • 11:50

Beste forumleden,

Mijn Optimus 4xHD heb ik nu een paar weken in gebruik, ben er tevreden over. Gisteren kreeg ik via LG PC suite de melding om op te graden naar versie V20? Jelly Bean versie geloof ik. Bij het s/w upgrade gedeelte krijg ik de melding: kan niet verder vanwege de upgrade opgetreden onbekende fouten. ik moet de volgende stappen doen om weer te proberen; mobiel loskoppelen en batterij eruit halen, dan weer batterij in doen, mobiel aansluiten, de telefoon aandoen, dan drukken op Opnieuw. Heb ik een paar keer gedaan maar krijg steeds dezelfde fouten en het display van de 4xhd blijft met: S/w Upgrade Please wait while upgrading….

Helaas zelfs met een reset (knopje In en volume laag knopje tegelijkertijd inhouden) blijft de display dezelfde boodschap geven: s/w upgrade please wait while upgrading… Het blijft in een oneindige loep. dus: usb loskoppelen, batterij eruit, weer erin, usb kabel aansluiten, power knop indrukken, weer dezelfde boodschap s/w upgrade…..

Hoe kan ik deze probleem oplossen eigenlijk?

Mvg,

Donnie

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.