Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

IJssennagger

IJssennagger

• Lid sinds 25 augustus 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 november 2013
  • 21:18

Ik heb de indruk, dat er en conflict is tussen WhatsApp en “Contacten” (systeem-app) van LG. Zodra ik een WhatsApp-je verstuur naar een contact uit “Contacten” is dit ene contact niet meer rechtstreeks benaderbaar via Contacten. Alleen bij dit ene contact valt het scherm op zwart en krijg ik de melding: “Contacten is gestopt”. Alle andere contacten zijn wel gewoon benaderbaar. Wie herkent dit probleem of heeft een oplossing?

IJssennagger

IJssennagger

• Lid sinds 25 augustus 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2014
  • 17:51

Ik heb vele topics over dit onderwerp gelezen en bijna evenzovele oplossingen. Ik heb in elk geval gevonden wat het probleem bij mijn telefoon was. Het probleem zat bij mij in het format van de telefoonnummers. Als ik die invoer in Outlook als: +31 402456782, daarna synchroniseer met Android-Sync, dan geven de meeste van de contacten die zo'n ingevoerd telefoonnummer hebben de foutboodschap: “contacten is gestopt”. Als ik dan in outlook dat telefoonnummer weghaal, opnieuw synchroniseer, dan is dat contact ineens weer goed. Ik heb mijn android-contacten gesynchroniseerd met gmail-contacten en voer daar nu de telefoonnummers volgens dat format in. Na enige tijd worden die contacten automatisch gesynchroniseerd met de android-telefoon en werkt het contact weer.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.