Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ferrarirob

ferrarirob

• Lid sinds 29 augustus 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2014
  • 19:34

Is er iets bekend over en update van dit toestel? draait nu op Jelly Bean maar wil over naar Kit Kat. graag info
Alvast bedankt.

XieniX

XieniX

• Lid sinds 29 mei 2012
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2014
  • 01:17

Er komen naar mijn weten helaas geen updates meer uit voor de P880, enigste mogelijkheid is dus een “custom rom” te installeren.
Doordat LG geen ondersteuning meer bied zijn nog al wat problemen om bijvoorbeeld de camera en het netwerk gedeelte goed werkend te krijgen met versies hoger dan android 4.1.2.

Mocht je het aandurven om handmatig te updaten dan moet je maar even op http://forum.xda-developers.com/optimus-4x-hd kijken.
Maar mocht je smartphone 1 van je eerste levensbehoeftes zou ik hem lekker zo laten… al zijn ze al een eind op weg om de laatste grote problemen weg te werken…

In bezit van Nexus 7 (2012), LG P880, allebei meestal voorzien van “Custom roms” .
En een Wolfgang AT-AS40D als Werk/Backup.

jkas-sr

jkas-sr

• Lid sinds 05 februari 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 21 april 2014
  • 19:46

Inderdaad geen updates meer van LG voor de P880.
Daar wordt je niet vrolijk van als je een toestel hebt die je net een jaar geleden nieuw hebt gekocht.

Neemt niet weg dat het een prima toestel is met aardige specificaties die met Android 4.4. vloeiend zou moeten werken.

Sinds 3 weken heb ik CM11 nightly erop staan (android 4.4.2) om uit te proberen en hij werkt bij mij zonder problemen en zonder enige haperingen of foutmeldingen.
Het was (voor mij) wel even puzzelen maar op de site van CM ( http://wiki.cyanogenmod.org/w/P880_Info ) staat voldoende om er zelf uit te komen.

Voor mij zeer de moeite waard geweest om uit te testen, hij blijft er bij mij op staan.

PS
Met de CM installer lukte het mij niet om CM11 op mijn P880 te krijgen, wel handmatig via de ClockworkMod recovery.
Let wel goed op dat je de ClockMod recovery er eerst op krijgt!!

Jan Kas Sr.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.