Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

SB18

SB18

• Lid sinds 02 februari 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2016
  • 20:20

Sinds twee dagen valt mijn E460 voortdurend uit. Ongeacht de batterijspanning (kan 20% vol zijn, maar ook 100%) valt de telefoon meestal na enkele minuten uit om meteen weer opnieuw op te starten. Het is meestal wel afhankelijk van wat ik er mee doe; als ik mijn mail probeer te openen, een berichtje stuur via WhatsApp of Facebook open valt die al snel uit, terwijl hij rustig een uur aan kan staan als ik naar de radio luister. Ik heb het geheugen al wat leger gemaakt, maar dat helpt niet. 
Voor zondag heb ik eigenlijk nooit problemen gehad met de telefoon, die ik nu ruim 2 jaar heb. 

Ik vroeg me af of iemand weet waar dit aan kan liggen - is het de accu, of toch de telefoon zelf? Zou het dus een oplossing kunnen zijn om de accu te vervangen of de telefoon te resetten, of kan ik beter een nieuw toestel kopen?

da.boogers.jr1

da.boogers.jr1

• Lid sinds 21 januari 2016
  • Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2016
  • 18:58

Dit ligt aan het toestel.Je toestel is verouderd waardoor hij sommige apps niet goed meer aan kan. Hij valt uit als je toestel moet rebooten omdat hij is gecrasht door één van die apps.Oftewel het wordt tijd voor een nieuw toestel

APP Tester!

Team Chroma, alle hulp in software.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.