Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Vitamien

Vitamien

• Lid sinds 09 januari 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 21 november 2015
  • 18:23

Hoi iedereen,

Ik wilde net mijn telefoon gaan hardresetten, maar er is geen response. Ik krijg wel het groene android poppetje, maar daarna komen er een aantal strepen in beeld (snel) en gaat het beeld weer terug naar het LG teken en blijft het 'ronddraaien'.
Enig idee wat ik kan doen nu? Ben ten einde raad.

Groetjes

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 21 november 2015
  • 22:12

dus als je het toestel eerst helemaal uitzet en dan de volume down de hot key en powerknop alle 3 tegelijk indrukt en vast houdt en zodra de telefoon begint te trillen de poweknop los laten en de volume down en hot key net zo zolang indrukken en los laten zodra het lg logo weg is, daarna zou het android poppetje even verschijnen en daarna zou het lg logo beginnen te knipperen/rondraaien en weer op moeten starten als nieuw en moet je weer inloggen.

dat rondraaien duurt natuurlijk een poosje, maar geen 10 minuten dan is er iets anders aan de hand.

je kunt alles hier nog even bekijken inclusief video.

of hier ook een uitleg van meerdere typen lg phones.

ik weet niet of jou toestel de mogelijkheid heeft om in recovery te booten dan zou je daar een factory rest kunnen doen, meestal is de combinatie daarvoor als het toestel helemaal uit is de volume down en de powerknop net zolang inhouden tot dat je in het recovery menu zit of de combinatie volume down en up plus power of combi volume up en power.

navigeren door een recovery doe dmv de volume en selecteren met de powerknop.

als het toestel nog normaal start kun je ook in de instellingen een factory reset doen, bij instellingen/ backup en reset.

als niets meer helpt zou je de firmware opnieuw kunnen flashen, hoe dat precies werkt dat weet ik niet.

Vitamien

Vitamien

• Lid sinds 09 januari 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 22 november 2015
  • 23:19

Dankje voor je reactie!

Helaas werkt niets … Alles geprobeerd. Denk dat er toch iets goed fout is met het systeem ofzo. Denk dat ik morgen maar even naar de telefoonwinkel ga en hem daar laat nakeijken/repareren. Toch bedankt!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.