Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

aadhuijs

aadhuijs

• Lid sinds 07 mei 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2012
  • 10:06

Mijn vrouw heeft het volgende probleem metLG-P350. Tijdens bellen, vaak na zo'n 5-10 minuten verschijnt spontaan het icoontje “headset” waardoor verder gesprek onmogelijk is, tenzij je natuurlijk de headset in de buurt hebt. Resetten naar “factory settings” helpt niet. De telefoon is nog maar een half jaar oud, standaard software is up to date. Is dit een bekend probleem. Weet iemand oorzaak en oplossing?

Bewerkt (24 april 2013 14:47)
IsoShemm

IsoShemm

• Lid sinds 01 juli 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2012
  • 18:00

Hallo,

Ik heb ook net toevallig een berichtje geplaatst hierover. Ik heb precies ditzelfde probleem. Ben ook op zoek naar een oplossing maar heb het nog niet kunnen vinden.

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
IsoShemm

IsoShemm

• Lid sinds 01 juli 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2012
  • 18:02

Als u een oplossing gevonden heeft, zou u die aub ook aan mij kunnen laten weten.
Wij hebben ook echt al van alles geprobeerd. We hebben 1 x de koptelefoon aangesloten op de telefoon en nu blijft steeds het teken verschijnen. Ik heb deze telefoon ook ergens 4 of 5 maanden geleden gekocht.

Ik hoop van u te horen

Bewerkt (24 april 2013 15:08)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.