Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

toehh

toehh

• Lid sinds 06 januari 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2011
  • 00:55

Hey allemaal,

Ik probeer nu al een tijd mijn LG Optimus black te rooten maar tot dusver is dit nog niet gelukt.
Bij Gingerbreak blijft hij hangen op het root scherm, dit schiet helaas dus niet op. Superoneclick blijft ook steeds hangen bij stap 4, dus ook dit is niet mogelijk. Heeft iemand ervaring of een tutorial om de Optimus black te rooten?

Alvast bedankt!

Bewerkt (23 oktober 2011 00:55)
duvee

duvee

• Lid sinds 26 december 2010
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2012
  • 00:04

downgraden naar v10a/v10b, dan zal gingerbreak wel werken. waarschijnlijk zit je op v10c tot e.

Bewerkt (24 april 2013 14:12)
Froukjuuh

Froukjuuh

• Lid sinds 29 februari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 februari 2012
  • 01:01

Hallo!
Ik heb net een LG P970 aangeschaft en na het installeren van een app geeft ie aan dat het apparaat moet worden geroot (geen idee of het een woord is maar goed). Nu heb ik van alles geprobeerd en op internet gezocht, maar ik kom er niet uit.. Kan iemand mij helpen? Je zou me ontzettend helpen!

Alvast bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 14:19)
AllarddB

AllarddB

• Lid sinds 01 november 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 november 2012
  • 14:35

Hoi,

Hier ook een vraag van miijn kant. Ik heb een tijdje geleden mijn telefoon geroot met SmartFlashRoot. Alleen merkte dan steeds dat hij mijn systeem downgrade naar V20b terwijl ik op versie V20o zit. Toen ik mijn telefoon had geroot en ik toch weer terug wou naar de standaard LG ROM ging mijn telefoon stuk en is toen 3 weken opgestuurd geweest. Nu is mijn vraag zijn er manieren om te rooten met versie V20o? En zoja hoe?

Gr,
Allard

Bewerkt (24 april 2013 15:47)
estyles

estyles

• Lid sinds 07 mei 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 november 2012
  • 23:18

Hey, ja het is mij gister gelukt, ik draai nu jellybean op mn optimus black, maar had daarvoor eerst clockworkrecovery nodig, heb m dus eerst geroot op v20o, helaas werkt mn gps nog niet in jellybean, maar anyway, dat is een ander verhaal.

Wat je moet doen is best duidelijk beschreven in dit youtube filmpje, de link met de software die je nodig hebt staat daar in de video omschrijving. HOW TO: Root LG Optimus Black P970 Running Gingerbread on Any Software Version! - YouTube

een paar dingen waar je op moet letten:
De usbdriver die ik had geinstalleerd was deze en die werkte prima, LGUnitedMobileDriver_S4981MAN38AP22_ML_WHQL_Ver_3.8.1.exe
Je moet eerst superuser.zip voordat je m gaat flashen op je sd-kaart zetten, en meteen installeren vanuit cwm de eerste keer dat ie opstart na het flashen. Want je kan op de optimus black niet in recovery booten met een toetsen combinatie tijdens het opstarten, dus je hebt daarvoor een appje nodig om in cwm te rebooten, en die appjes hebben weer root nodig om dat te doen, dus moet je wel eerst superuser hebben.
ik denk wel dat deze methode alle gegevens van je telefoon wist, dat maakte voor mij niet uit, maar maak dus een backup met titanium ofzo van al je apps en instellingen…
ohja de firmware die ik heb gepatcht met cwm voor mijn lg was nummer 100 van, Lg Optimus Black Firmware List, de europe open v20o (hier directe link AdF.ly - shrink your URLs and get paid!)

succes!
gr.
Evert

Bewerkt (24 april 2013 15:51)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.