Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

yvonne65

yvonne65

• Lid sinds 17 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2012
  • 15:10

wat ik ook probeer om een backup te maken van mijn lg het lukt niet. niet met usb, wifi of bleutoot. Mijn usb aan sluiting van de pc werkt wel maar herkend de telefoon niet. Wie kan helpen ik ben A technisch. Yvonne

Bewerkt (24 april 2013 15:02)
jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 17 juni 2012
  • 15:21

Als het alleen om fotoos ed gaat zou je airdroid uit de playstore kunnen gebruiken.

Bewerkt (24 april 2013 15:02)
androidnewbedevil

androidnewbedevil

• Lid sinds 13 april 2012
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2012
  • 11:04

ik gebruik gewoon lg suite werkt perfect bij mij . maak als ik de telefoon aan de pc hang kan ik ook via de usb modus naar de dcim map gaan om de camera beelde over te zetten. de laatste tijd doe ik het via dropbox werkt ook perfect en is het ook op me iphone 4 en alle pc's

Bewerkt (24 april 2013 15:05)
PILGRIMSPLAZA

PILGRIMSPLAZA

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2013
  • 10:47

Bij het overbrengen van foto's naar mijn pc komen sinds enige tijd de aanwezige oude en nieuwe filmpjes niet meer mee.
Voorheen overgebrachte oudere filmpjes staan op Picasa onder Overige onder Mappen onder Mijn videos (17).
Daarvan laten 14 filmpjes uit voorgaande jaren zich niet meer openen, met de mededeling “Laden van deze film is mislukt. (fffffffff)”
Hoe krijg ik de video's uit mijn LG?
Worden deze filmpjes misschien (ook) elders in de pc opgeslagen?

Bewerkt (21 mei 2013 13:44)
UrbanSteel

UrbanSteel

• Lid sinds 25 november 2011
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2013
  • 15:50

[QUOTE=PILGRIMSPLAZA;383002]Bij het overbrengen van foto's naar mijn pc komen sinds enige tijd de aanwezige oude en nieuwe filmpjes niet meer mee. Voorheen overgebrachte oudere filmpjes staan op Picasa onder [I]Overige[/I] onder [I]Mappen[/I] onder [I]Mijn videos[/I] (17). Daarvan laten 14 filmpjes uit voorgaande jaren zich niet meer openen, met de mededeling “[I]Laden van deze film is mislukt. (fffffffff)[/I]” Hoe krijg ik de video's uit mijn LG? Worden deze filmpjes misschien (ook) elders in de pc opgeslagen?[/QUOTE] Heb je nog Android 2.3.4 dan zou het moeten werken met LG PC Suite IV Heb je de update naar Android 4.0.4 gedaan dan moet je LG PC Suite installeren , en dan kun je je foto's weer overzetten .

Bewerkt (21 mei 2013 13:44)
PILGRIMSPLAZA

PILGRIMSPLAZA

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2013
  • 16:45

Dank voor uw snelle reactie!
Ik ben leek en begrijp deze vaktaal helaas niet.
Zou u nog even kunnen aangeven waar ik kan zien welke Android- en LG PC Suite-versie ik in de pc dan wel mobiel heb?
Moet dat installeren op de pc of in het mobiel gebeuren?
Dank en groet,
Geert

———- Update van bericht ———-

PILGRIMSPLAZA;383828
Ik ben leek en begrijp deze vaktaal helaas niet.
Inmiddels is me geleerd hoe met Format Factory de filmpjes uit m'n mobiel te krijgen en ze met een kwartslag in de oorspronkelijke goede stand terug te draaien, maar nu is het beeld nog teveel in de breedte uitgerekt.
Het is al wel gelukt om die vervorming iets terug te dringen, maar nog niet helemaal en het is geen gezicht…
Ook heb ik begrepen dat deze problemen vermoedelijk het gevolg van een recente update zijn. Weet iemand daar iets van?
Weet u hoe die beeldverhouding terug naar de oorspronkelijke te corrigeren?
Ben ik de eerste met deze problemen? Heb ik iets fout gedaan of ligt het aan LG?
Dank en groet,
Geert

Bewerkt (21 mei 2013 13:45)
UrbanSteel

UrbanSteel

• Lid sinds 25 november 2011
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2013
  • 18:36

We zijn allemaal als leek begonnen , dus je kan alles vragen , ik zelf weet er eigenlijk ook nog niet zoveel van . Om je android versie te vinden druk je op je homescherm op Applicaties , dan op Opties , dan druk je op "Over de telefoon" , en daar kijk je bij software informatie . Heb je android 2.2 of 2.3 dan heb je LG PC Suite IV nodig , te downloaden op de link hieronder ; [URL="http://www.lg.com/nl/ondersteuning-mobiel/lg-LGP990#pcsync"]LG LGP990 Service: Zoek Handeidingen & Garantie Info | LG Benelux[/URL] Heb je android 4.0.4 dan heb je LG PC Suite nodig , ook te vinden op die link . Maar je moet al je data ( foto's en videos ) ook gewoon via je usb-kabel kunnen overzetten .

Bewerkt (21 mei 2013 13:46)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.