Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

AllarddB

AllarddB

• Lid sinds 01 november 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 november 2012
  • 21:27

Ik ben opzoek naar een stable ROM (zover ik weet is alleen CM7 dat?) waar het UI 3.0 volledig op draait. Ik heb op XDA een topic gevonden waarin er zoiets was maar dat was een thema eroverheen die niet lekker liep. Zijn er ook ROM's waar de UI 3.0 laag al helemaal overheen zit?

2e vraag: Ik heb dus een OB met V20o. Die root ik via SmartFlashTool alleen wil ik geen ROM geinstaleerd hebben zolang ik geen perfecte kan vinden. Maar als ik root via SMT dan boot ik in het recovery menu in dan reboot ik de telefoon. Kom ik uit bij de standaard LG ROM maar is mijn telefoon niet geroot meer.

3e vraag: Heb even gezocht maar kan het niet vinden. Eergister is CM10 stable uitgekomen. Wat houd het precies in en wat is het verschil met een Nightly ik heb namelijk vandaag de laatste nightly gedraait en opzich draait het prima maar er zijn nog een paar probleempjes (bijvoorbeeld met apps en Chainfire 3d)

Heeft iemand een goede oplossing voor een van deze problemen?

Bewerkt (24 april 2013 15:52)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.