Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Krekkie

Krekkie

• Lid sinds 26 juni 2013
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2013
  • 01:28

Mijn LG Optimus Black laad niet meer op doordat de USB port defect is. Pas wanneer ik het toestel op de gekste manieren neerlegde laadde het toestel soms op. Dit is natuurlijk alles behalve prettig en ik heb daarom vandaag het toestel eens los gedraaid (wat achteraf stom was geweest want dit probleem viel nog gewoon binnen de garantie, maar dan hadden ze ook weer kunnen zeggen valschade) en kwam erachter dat de soldering aardig los zat en ook dat als ik met mijn vinger het iets aandrukte, het toestel weer ging opladen.

Echter heb ik enkele schroeven dolgedraaid waardoor ik nu niet meer bij het defecte spul kan komen. Iemand die enig idee heeft hoe ik nu weer bij de binnenkant van het toestel kan komen?

Het gaat overigens over dit plaatje, waar ik een cirkel omheen heb gezet. Wanneer ik dat iets aandrukte laadde het weer op. Echter heb ik het nu zover gekregen dat het toestel er helemaal niet meer op reageert en ben ik bang dat ik het beschadig heb.

De flexkabel met USB connector die ik wil laten vervangen en waar het in dit geval over gaat:

Bewerkt (26 juni 2013 01:29)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 26 juni 2013
  • 08:53

Geen algemene vraag over het Android OS, topic verplaatst naar het forum van de LG Optimus Black (P970): http://www.androidworld.nl/forum/lg-optimus-p970/

Krekkie

Krekkie

• Lid sinds 26 juni 2013
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2013
  • 10:47

nanders
Geen algemene vraag over het Android OS, topic verplaatst naar het forum van de LG Optimus Black (P970): http://www.androidworld.nl/forum/lg-optimus-p970/

Ik had hem juist in het algemene topic geplaatst, omdat in het forum van LG Optimus Black geen kip reageert.

Bewerkt (26 juni 2013 10:47)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 26 juni 2013
  • 12:00

Krekkie
Echter heb ik enkele schroeven dolgedraaid waardoor ik nu niet meer bij het defecte spul kan komen. Iemand die enig idee heeft hoe ik nu weer bij de binnenkant van het toestel kan komen?
Met behulp van een lijmpistool de schroevendraaier een beetje vastlijmen aan de kop van de schroef, dan trek je hem er met wat beleid zo uit. Daarna voor het opnieuw indraaien van de schroef het schroefgat opvullen met een beetje loctite blue.

LG_Rob

LG_Rob

• Lid sinds 27 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2013
  • 20:17

Hey,
Zelfde probleem ! maar let goed op, het onderdeel vervangen gaat niet veel uitmaken !
Onder het plaatje waar je de rode cirkel omheen hebt getrokken zit een connector voor de USB en voor de power button.
Toevallig net achtergekomen dat die bij mijn lg p970 ontbreekt !
met geluk raken de pinnetje van het plaatje net de pinnetjes op de printplaat, maar dat, zoals je al zei, gaat vaak verkeerd en doet niks.

oplossing lijkt op het moment op de hele printplaat te vervangen voor die ene connector, maar is een dure oplossing.

Gr, Robert

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.