Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

HilmaWBuiten

HilmaWBuiten

• Lid sinds 13 augustus 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2012
  • 15:28

Hallo,
een paar dagen gelden heb ik de lg optimus l3 e400 gekocht, alleen zit nu het systeemgeheugen van de telefoon al vol, volgens mij moeten allel apps ook op het intern geheugen geplaatst kunnen worden, alleen weet ik niet hoe. Kan iemand mij hiermee helpen.

Daarnaast valt de telefoon ook heel vaak uit zonder dat ik er ook maar iets mee doe en heb ik heel vaak geen bereik. Dit ligt volgens mij niet aan de T-mobile, want anderen hebbeb wel gewoon bereik.

Kan iemand mij helpen?

Bewerkt (24 april 2013 15:24)
gwvelden

gwvelden

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2012
  • 14:40

Hallo Hilma,

Ik heb hetzelfde probleem met het toestel.
We hebben hem juist gekocht voor mijn vrouw om een klein, goedkoop en simpel toestel te hebben, maar wel 1 met veel telefoongeheugen.
Want dat is altijd het probleem geweest met de andere budget telefoons.

We hebben voor deze LG gekozen vanwege de prijs, maar ook vanwege de beloofde 1,1 Gb intern geheugen.
Nu blijkt er maar 150 Mb of zo aan ruimte te zijn op je apps te installeren en werkt de 1.1 Gb aan geheugen als een soort van interne sd-kaart terwijl we die er ook in hebben zitten.

Een programma als App2sd ziet de 1,1 Gb ook gewoon als externe opslag en ziet de extra sd kaart gewoon niet.

Android enthousiastelingen: Doen Hilma en ik iets fout of is dit gewoon een stukje misleidende informatie van LG en heb ik bovenstaande informatie goed begrepen.

Bewerkt (24 april 2013 15:26)
gwvelden

gwvelden

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2012
  • 18:11

Kom op guys, ik weet dat het mooi weer is, maar we hebben echt een antwoord nodig.

Bewerkt (24 april 2013 15:26)
carco

carco

• Lid sinds 07 september 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 7 september 2012
  • 17:45

Hier hetzelfde probleem.Mijn eigen toestel is ter reparatie en deze als extra erbij gekocht omdat hij lekker goedkoop was en de reviews zo goed waren.
Ik heb al 2 keer met de klantenservice gebeld, die overigens wel heel vriendelijk en welwillend zijn. De eerste keer kreeg ik mijn gmail niet aan de praat en moest de telefoon geüpdatet worden en nu dus voor dit.
Ik heb inderdaad ook app2sd erop staan en je kan de apps alleen naar het interne geheugen verplaatsen. Dit klopt dus omdat je met dit toestel geen apps op de sd kaart kan zetten! Alleen foto's en video's is me net verteld.
Er werd me geadviseerd het toestel weer op de fabrieksinstellingen te zetten, wat ik gedaan heb. Heb nu inderdaad weer wat meer ruimte, maar nog niet echt veel ( 30 mb) Het enige wat ik er zelf op gezet heb is de app voor fb, de ingbank en what'sap. Deze applicaties kan je niet verplaatsen. Blijft de rest dus over vd ongeveer 150 mb telefoongeheugen wat de telefoon zelf in beslag neemt?
Niet bijster veel dus.

Bewerkt (24 april 2013 15:32)
EKE

EKE

• Lid sinds 08 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 september 2012
  • 10:41

Heb zelf ook last van het genoemde probleem. Heb LG een mail gestuurd en onderstaand bericht ontvangen.
Voor mij heeft dat nog niet het gewenste resultaat opgeleverd.

U kunt op de volgende wijze de gegevens overzetten naar uw microSD;
1. U tikt in het scherm op Applicaties.
2. Vervolgens selecteert u Polaris viewer
3. U kiest hier mappen .
4. Voor applicaties kiest u download
5. U selecteert de applicatie . Om een applicatie te verplaatsen naar de microSD houdt u uw vinger enkele seconden ingedrukt op een applicatie .
Het is niet mogelijk om een aantal bestanden in 1 keer te verplaatsen . U kunt uitsluitend 1 bestand per keer verplaatsen

carco

carco

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 8 september 2012
  • 17:15

Dit werkt dus niet! Is hetzelfde als de applicatie app2sd die er op staat. Als je dit doet kan je nog steeds alle applicaties alleen naar het interne geheugen verplaatsen, niet naar de SD kaart die in de telefoon zit.
Ik ben er trouwens ook nog niet achter hoe je de foto's en video's zou kunnen verplaatsen?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 8 september 2012
  • 17:43

Om foto's en video's te verplaatsen heb je een file manager app nodig. Zoek maar eens in de Google play store op “ES File Manager”. Daarmee kun je door mappen scrollen en de inhoud verwijderen of verplaatsen.

carco

carco

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 10 september 2012
  • 16:16

Ik heb gemerkt dat de foto's automatisch op de sd kaart opgeslagen lijken te worden?
Snap alleen nog steeds niet waar al mijn mb's blijven terwijl je niets met de telefoon doet?
Van de week rond de 30 mb vrij en nu nog maar 21??

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 10 september 2012
  • 16:21

misschien moet je eens wat caches legen. Als je je telefoon gebruikt wordt er een hoop in de cache opgeslagen om toekomstige (dezelfde) handelingen te versnellen. Dat kan met een cache cleaner waarvan er enkele te vinden zijn in de Play Store.

Ik wil ook de topic starter vragen om de titel van deze discussie aan te passen (eerste bericht bewerken -> meer opties), want alleen het toesteltype beschrijft de vraag niet volledig

carco

carco

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 10 september 2012
  • 17:54

Het cachegeheugen verwijder ik minimaal 1 keer op een dag.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren