als ik het programma Lifetab Media gebruikt (van Cyberlink, standaard op de tablet), moet het ook mogelijk zijn om media van andere bronnen te streamen (bovenaan scherm: keuze tussen local media en Home media). De tablet kan echter geen andere Digital Media Servers vinden. Terwijl ik wel via File explorer bij de bestanden van mijn laptop kan komen. Ook heb ik bij de instellingen van Digital Media Share settings alle vinkjes aangezet. Wie kan mij helpen?
groeten, Joost
Bewerkt (24 april 2013 13:57)
Beste allen,
als ik het programma Lifetab Media gebruikt (van Cyberlink, standaard op de tablet), moet het ook mogelijk zijn om media van andere bronnen te streamen (bovenaan scherm: keuze tussen local media en Home media). De tablet kan echter geen andere Digital Media Servers vinden. Terwijl ik wel via File explorer bij de bestanden van mijn laptop kan komen. Ook heb ik bij de instellingen van Digital Media Share settings alle vinkjes aangezet.
Wie kan mij helpen?
groeten, Joost
Beste allen,
als ik het programma Lifetab Media gebruikt (van Cyberlink, standaard op de tablet), moet het ook mogelijk zijn om media van andere bronnen te streamen (bovenaan scherm: keuze tussen local media en Home media). De tablet kan echter geen andere Digital Media Servers vinden. Terwijl ik wel via File explorer bij de bestanden van mijn laptop kan komen. Ook heb ik bij de instellingen van Digital Media Share settings alle vinkjes aangezet.
Wie kan mij helpen?
groeten, Joost