Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Zou het dan toch in orde zijn gekomen? Drie updates wijzen daar misschien toch op!!
Fille;391301
Zou het dan toch in orde zijn gekomen? Drie updates wijzen daar misschien toch op!!
Ik ook :-)
Zou ik eindelijk af zijn van diie vervelende pop-up om te updaten.
nick1;401287
getik is er nog steeds!!!
Ja die van mij tikt ook nog steeds.
ha joepie droid. ik ben HEEEELL BENIEUWD MET WELKE VERSIE JE JE LIFETAB P9514 terug kreeg.
Kun je de info delen die “buildnummer” laat zien (tap instellinengen, over tablet….).
De nederlandse dealer liet het bij mij volledig afweten, Super slechte zaak daar in P.
heb medion lifetab van de aldi bevalt me goed maar sinds kort krijg melding google playstore is gestopt,heb via instellingen van apps cache gewist en toen deed het een dag weer en daarna weer bericht google play store is gestopt , kan dus geen apps meer downloaden ,heeft iemand ook dat probleem met de medion lifetab
Vandaag met een bang hart toch maar besloten om de update van 3.2 naar 4.0.3 uit te voeren. Na 3 opeeenvolgende updates en een uurtje verder lijkt het erop dat alles vlekkeloos verlopen is. Geen sprake van dubbele bestanden, vastlopers en dies meer. Grote opluchting dus.