Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

jatto

• Lid sinds 22 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2012
  • 19:30

Had ook problemen met het tablet na de update. Bleek toch in de verbinding te zitten. Totdat Medion hiervoor een fix heeft gemaakt heb ik de beveiliging van de router teruggezet van WPA2 naar WEP. Verbinding doet het nu weer.:thumbs:

Bewerkt (24 april 2013 15:05)

arnovel

• Lid sinds 20 juni 2012
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2012
  • 17:49

Kijkt me niet de bedoeling om de beveiliging van mijn router omlaag te schroevenomdat android een update (in ons geval meer een downgrade) doet.
De klachten moeten gewoon met een fix te verhelpen zijn, zo niet zal medion een andere oplossing moeten verzinnen

Bewerkt (24 april 2013 15:06)

psvnr1

• Lid sinds 22 juni 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2012
  • 14:08

Onderstaande reactie , kreeg ik van Medion na de volgende mail(In het engels, ik wist niet dat er een helpdesk in Nederland was, ik had mijn lifetab pas 4 dagen tot de update :-(. Wel grappig dat ze zeggen opstart sound uitzetten, dat had ik zelf al verzonnen en op verschillende forums gepost ;-). ps. Ik heb namen en klantnummers verwijderd.
————–
Since the recent ICS(19-06) upgrade, the tablet has problems booting. Medion start screen is shown, but then screen stays white. Only option is the reset button and sometimes, more than once, this sequence has to be done. Please advise how to downgrade to 3.2 or bugfix 4.0.3 !!! Thanks in advance
—————

Geachte heer/mevrouw

Uw klantnummer is . Gelieve dit nummer altijd op eventuele correspondentie te vermelden.

Wij begrijpen dat u een probleem heeft, wat ontstaan is na het updaten van uw lifetab naar Android 4.0.3.

Momenteel zijn wij bezig met het zoeken naar een passende oplossing. Dit zal een nieuwe update zijn waarin deze softwareproblemen verholpen zijn. Tot het moment van deze oplossing kunt u wellicht het opstartgeluid uitschakelen van het startscherm. Gebleken is dat daarmee de opstart vervolgens veel soepeler verloopt.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken wij u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.

Met vriendelijke groet,
Medion Service Center
—————————–
Oh ja en wat als de update er is, wie durft het uit te voeren……… ;-( Ik heb geleerd, eerst de recensies van een update afwachten, alvoor ik er aan begin.

Mijn HTC-desire geroot, en MIUI erop , heb ik het zelf in de hand……..

marniluba

• Lid sinds 26 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2012
  • 14:10

vandaag update geinstalleerd, binnen half uurtje gebeurd. dubbele snelheid Wifi, geen problemen!

arnovel

• Lid sinds 20 juni 2012
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2012
  • 17:55

marniluba;315307
vandaag update geinstalleerd, binnen half uurtje gebeurd. dubbele snelheid Wifi, geen problemen!

Welke update bedoel je? 4.03 of is er een fix uitgebracht

UrbanSteel

• Lid sinds 25 november 2011
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2012
  • 15:56

Van “tabletsmagazine.nl” gebruiker Wesley

1) Ik heb een oplossing gekregen voor het opstart probleem van de Medion Lifetab, volgens de medewerker van Medion moet het probleem verholpen zijn door de volgende stappen uit te voeren:
- Zet de Tablet uit
- Klik 3x op de reset knop (zeer klein knopje aan de onderkant) van de LifeTab
- Raak de tablet minimaal 5 uur niet aan (zet de tablet dus niet aan)
- Na 5 uur mag je de tablet weer opstarten en moet het opstart-probleem verholpen zijn.
Ik ga het zelf nu proberen, ik laat jullie weten of het gelukt is.

2) Owja vergeten te melden! JE MOET DE TABLET OP DE NETSTROOM AANSLUITEN!!!

3) Na wat langer doorgebeld te hebben ben ik achter een mogelijke update-datum gekomen, let op deze datum staat nog niet vast. Vermoedelijk wordt de update tussen 2 en 4 juli 2012 vrijgegeven. De medewerker benadrukt dit niet te kunnen garanderen.

Bewerkt (24 april 2013 15:07)

arnovel

• Lid sinds 20 juni 2012
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2012
  • 17:38

Thx, wacht wel op de fix dan en hoop dat volgende week alles weer loopt zoals het liep

hjk1956

• Lid sinds 12 december 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2012
  • 14:37

UrbanSteel;316127
Van “tabletsmagazine.nl” gebruiker Wesley

1) Ik heb een oplossing gekregen voor het opstart probleem van de Medion Lifetab, volgens de medewerker van Medion moet het probleem verholpen zijn door de volgende stappen uit te voeren:
- Zet de Tablet uit
- Klik 3x op de reset knop (zeer klein knopje aan de onderkant) van de LifeTab
- Raak de tablet minimaal 5 uur niet aan (zet de tablet dus niet aan)
- Na 5 uur mag je de tablet weer opstarten en moet het opstart-probleem verholpen zijn.
Ik ga het zelf nu proberen, ik laat jullie weten of het gelukt is.

2) Owja vergeten te melden! JE MOET DE TABLET OP DE NETSTROOM AANSLUITEN!!!

3) Na wat langer doorgebeld te hebben ben ik achter een mogelijke update-datum gekomen, let op deze datum staat nog niet vast. Vermoedelijk wordt de update tussen 2 en 4 juli 2012 vrijgegeven. De medewerker benadrukt dit niet te kunnen garanderen.

Dat kan je toch niet serieus nemen????

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.