Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

UrbanSteel

• Lid sinds 25 november 2011
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2012
  • 12:02

Juridische vraag over garantie en fabrieksinstellingen Android 3.2 niet kunnen terug zetten .

Hebben wij , Medion LifeTab P9514 bezitters , een kans op een nieuw tablet daar wij een Medion LifeTab P9514 hebben aangeschaft met Android 3.2 , en dit met geen mogelijkheid terug kunnen zetten na de ICS Android 4.0.3 update.

Kortom , staan wij in deze sterk omdat we niet terug kunnen gaan naar 3.2 terwijl we er wel voor hebben betaald , om terug te kunnen gaan naar de fabrieks instellingen , dus Android 3.2 .

Grtz , Jos Lemmers aka UrbanSteel

Bewerkt (24 april 2013 15:06)

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 27 juni 2012
  • 12:05

Android is opensource dus je hebt in principe niet voor het OS zelf betaald als je dat bedoeld

UrbanSteel

• Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2012
  • 12:09

redbulletnl;315632
Android is opensource dus je hebt in principe niet voor het OS zelf betaald als je dat bedoeld

Maar wel voor het terug zetten naar fabrieksinstellingen .

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2012
  • 14:23

Waar zie jij dan staan dat je hebt betaald voor het terug kunnen gaan naar 3.2?
Dat weet je toch voordat je de update doet. Wie ze schuld is het dan volgens jou? Als je die update accepteert dan zou je toch wel nadenken of je daarna terug kan gaan naar 3.2.
Ik weet niet hoe het werkt met die tablet maar bij verschillende merken kan je makkelijk weer terug naar een andere versie.

UrbanSteel

• Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2012
  • 14:54

Rsdf430;315711
Waar zie jij dan staan dat je hebt betaald voor het terug kunnen gaan naar 3.2?
Dat weet je toch voordat je de update doet. Wie ze schuld is het dan volgens jou? Als je die update accepteert dan zou je toch wel nadenken of je daarna terug kan gaan naar 3.2.
Ik weet niet hoe het werkt met die tablet maar bij verschillende merken kan je makkelijk weer terug naar een andere versie.

Bij instellingen stond en staat , terug naar fabrieksinstellingen , Medion heeft al laten weten dat je niet meer terug kan naar Android 3.2 , en als je die herstel naar fabrieksinstellingen doet , altijd weer bij Android 4.0.3 uitkomt .

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 27 juni 2012
  • 15:27

Zoals je zelf zegt terug naar fabrieksinstellingen, niet fabrieks firmware
zoek anders op internet naar een guide om 3.2 te flashen

UrbanSteel

• Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2012
  • 15:41

redbulletnl;315731
Zoals je zelf zegt terug naar fabrieksinstellingen, niet fabrieks firmware
zoek anders op internet naar een guide om 3.2 te flashen

Bedankt voor de tip :thumbs:, maar voordat ik ook maar wat aan dat ding ga doen , wacht ik toch maar liever op wat Medion voor ons aan het regelen/fixen is , straks is mijn garantie naar de kl*ten .

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2012
  • 17:00

Zolang je niet root ben je je garantie niet kwijt. Ik weet alleen niet of de software er is voor die tablet.
Voor htc heb je bijvoorbeeld een ruu en voor samsung heb je odin waarmee je firmware kan flashen.
Wat verwacht je trouwens dat medion hieraan gaat doen dan? Ze hebben gewoon een update uitgebracht en jij hebt die geaccepteerd.

UrbanSteel

• Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2012
  • 18:28

Rsdf430;315756
Zolang je niet root ben je je garantie niet kwijt. Ik weet alleen niet of de software er is voor die tablet.
Voor htc heb je bijvoorbeeld een ruu en voor samsung heb je odin waarmee je firmware kan flashen.
Wat verwacht je trouwens dat medion hieraan gaat doen dan? Ze hebben gewoon een update uitgebracht en jij hebt die geaccepteerd.

Onderstaande laat Medion weten via ; androidworld.nl

btw , er zijn veel meer problemen met ICS als alleen met de medion LifeTab , even googlen en je weet niet wat je ziet , maar dat zal jij ook weten .

Reactie Medion op problemen update Medion Tab P9514 Androidworld

Wij hebben uw topic gelezen en kunnen melden dat wij momenteel volop aan het onderzoeken zijn waar mogelijk de problemen door veroorzaakt worden.
Met name de meldingen over het wifi ontvangst heeft onze aandacht eveneens het tikken in de video opnames. Deze tik onstaat wanneer het toestel zich scherp stelt de herkomst ervan is nog onduidelijk. Het downloaden van een alternatieve camera app lost in ieder geval de tik issue op.
Het samenvouwen van het scherm wanneer er naar slaapstand word overgeschakeld is een nieuwe layout en is dus zeker geen defect. Of er een mogelijkheid komt om dit uit te schakelen of om te kiezen voor een andere wijze van sluiten is niet bekend.
Vooralsnog betreffen deze meldingen geen hardware defecten anders zouden deze klachten ook bij Android 3.2 naar voren zijn gekomen.
Wij doen in ieder geval het nodige om op een zo kort mogelijke termijn een oplossing te vinden voor deze meldingen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ferrdi

• Lid sinds 31 maart 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0

dan nog ontslaat het hen niet van de verplichting een deugdelijk middel uit te brengen en je mag stellen dat het ondeugdelijk is. Ik ben bang dat iedere rechter hierin mee zal gaan. ze hadden het gewoon moeten testen voor het de deur uit ging. voor mijn gevoel is dat niet gebeurt. De mijne is gewoon dood. en ik krijg te horen u moet maar wachten tot er een oplossing is. en hier is het laatste woord nog niet over gehoord.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.