Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 27 juni 2012
  • 19:28

Ferrdi;315781
dan nog ontslaat het hen niet van de verplichting een deugdelijk middel uit te brengen en je mag stellen dat het ondeugdelijk is. Ik ben bang dat iedere rechter hierin mee zal gaan. ze hadden het gewoon moeten testen voor het de deur uit ging. voor mijn gevoel is dat niet gebeurt. De mijne is gewoon dood. en ik krijg te horen u moet maar wachten tot er een oplossing is. en hier is het laatste woord nog niet over gehoord.
Hier zit m.i. een denkfoutje, het apparaat is (vermoedelijk) deugdelijk genoeg, en zoals hierboven al 'ns aangegeven is, heb je zelf wijzigingen aangebracht in de software. Ik denk dat ook al is die software (rom) je als update aangeboden, dat je niet ontslaat van je onderzoeksplicht (buyer beware). En voor wat betreft garantie op software (en deze is gratis) kijk eens wat bijvoorbeeld microsoft daaraan doet.Zolang ze eraan werken om de update aan te passen, dan wel te verbeteren, geef ik claims weinig kans.

Bewerkt (24 april 2013 15:06)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Ferrdi

• Lid sinds 31 maart 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2012
  • 20:08

ik heb geen lege tab gekocht, dan zou medion er 0 meer verkopen. de software is niet universeel en passend gemaakt voor deze tab, ik denk dat jij verkeerd denkt, maar laten we er hier niet over dubben en gewoon aan de juristen overlaten.

Bewerkt (24 april 2013 15:06)

Joram

• Lid sinds 08 november 2010
  • Berichten 564
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2012
  • 10:06

Je hebt zogezegd geen poot om op te staan.

Altijd als er een software-update voor je androidsysteem komt staat er een waarschuwing bij, en is meestal een document te lezen wat de update inhoudt en wat de consequenties zijn die je moet aanvaarden als je de update uitvoert!

Elke update van welk toestel dan ook, bevat foutjes, als dit niet zo zou zijn zouden bedrijven nooit meer hun toestellen updaten, er is is elke keer wat te verbeteren.

Bij mijn Transformer waren er ook problemen naar IceCreamSandwich, nu zijn er weer nieuwe updates gekomen en het word steeds weer beter.
Wifi/gps fixes zitten vaak in de updates, maar soms zit er een foutje in, en gaat er wat mis. Dit verschilt per toestel, de ene gebruiker heeft er baat bij, bij de ander is het nadelig.

Apparaat is deugdelijk zoals het was, alleen software-matig kan er soms wat foutjes in zitten.
Klaag je Windows ook aan als zij bugs en fouten in hun systeem hebben? Dacht het niet…

Bewerkt (24 april 2013 15:10)

SAMSUNG Galaxy S3 GT-I9300

Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.